چند نوع دبیرستان در ایالات متحده وجود دارد؟
موضوع : جهان‌گردی | آمریکای شمالی

چند نوع دبیرستان در ایالات متحده وجود دارد؟

آموزش عمومی رایگان برای دانش آموزان در مدارس دولتی در دسترس است، جایی که آنها می توانند از برنامه های درسی چالش برانگیز دانشگاهی و همچنین گزینه های یادگیری ترکیبی، دیجیتال و آنلاین استفاده کنند.

کالج های اجتماعی
مأموریت دفتر آموزش ابتدایی و متوسطه وزارت آموزش این است که اطمینان حاصل کند که همه کودکان به آموزش با کیفیت بالا و با بودجه عمومی دسترسی دارند. برخی از موسسات دولتی اکنون دوره های علوم کامپیوتر و سایر دوره های STEM و همچنین گزینه های یادگیری ترکیبی و دیجیتالی را برای دانش آموزان در مناطق روستایی و دورافتاده ارائه می دهند.

برخی مدارک تحصیلی پیشرفته ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر بر تحصیلات پس از متوسطه یا هنرهای نمایشی تمرکز دارند. تا کنون، استانداردهای مشترک اصلی ایالتی در ریاضیات و هنرهای زبان انگلیسی توسط 41 ایالت، ناحیه کلمبیا، 4 منطقه و فعالیت آموزشی وزارت دفاع پذیرفته شده است.

دبیرستان های خصوصی
به منظور پاسخگویی به نیازهای متنوع دانش آموزان خود، مدارس منشور برنامه درسی را به طور خاص برای هر پایه طراحی می کنند. مدارس منشور به صورت عمومی تأمین مالی می شوند و اداره می شوند، اما آنها تحت نظارت یک مجوز کار می کنند. معیارهای آکادمیک تعیین شده توسط منشورهای آنها و دولت های محلی به شدت رعایت می شود.

دانش‌آموزان از هر نژاد، قومیت، یا زمینه اجتماعی-اقتصادی می‌توانند در یک مدرسه منشور ثبت نام کنند. این مؤسسات عمومی و بدون هزینه، فضایی را فراهم می‌کنند که در آن مربیان تشویق می‌شوند تا روش‌های جدید و مؤثر تدریس را امتحان کنند.

دبیرستان های مگنت تمرکز
طیف وسیعی از سطوح پیشرفت اجتماعی-اقتصادی، نژادی/قومی و تحصیلی در بدن دانش‌آموزان در مدارس مگنت نشان داده شده است. اکثر این مدارس که شهریه ندارند از مکانیزم قرعه کشی برای انتخاب دانش آموزان استفاده می کنند، زیرا تقاضا برای برنامه های تخصصی زیاد است.

مدارس مگنت برنامه درسی ارائه می دهند که بر زمینه هایی مانند علم، فناوری، مهندسی، هنر و موسیقی و همچنین زبان های خارجی، مطالعات بین المللی و آموزش حرفه ای و فنی تمرکز دارد. این موسسات از قوانین تعیین شده توسط دولت پیروی می کنند و اغلب نتایج بهتری از آنچه انتظار می رود به دست می آورند.

نظر شما