رتبه بندی گران ترین ایالت‌های آمریکا برای داشتن خودرو
موضوع : جامعه | سرگرمی

رتبه بندی گران ترین ایالت‌های آمریکا برای داشتن خودرو

همانطور که همه دارندگان خودرو می‌دانند، هزینه‌ای که برای خرید یک مجموعه خودرو خرج می‌شود، جایی نیست که هزینه مالکیت خودرو به پایان می‌رسد - از تعمیرات گرفته تا بیمه، به طور متوسط ​​سالانه 10728 دلار یا ماهانه 894 دلار برای داشتن و راه‌اندازی یک ماشین جدید هزینه دارد. وسیله نقلیه.

با این حال، هزینه داشتن ماشین در سراسر آمریکا بسیار متفاوت است. مشاور فوربس برای اینکه بفهمد مالکیت خودرو در کجا گران‌تر است، 50 ایالت آمریکا را از نظر قیمت بنزین، هزینه‌های تعمیر خودرو، نرخ بیمه خودرو و پرداخت ماهانه وام خودرو مقایسه کرد.

یافته های کلیدی:
کالیفرنیا و نوادا به‌عنوان گران‌ترین ایالت‌ها برای داشتن خودرو در جایگاه اول قرار گرفتند. پس از آنها کلرادو، فلوریدا و آلاسکا گران‌ترین ایالت‌ها هستند.

داشتن یک اتومبیل در اوهایو ارزان ترین است، جایی که یک سال بیمه خودرو با پوشش کامل به طور متوسط ​​1112 دلار هزینه دارد.

از ده ایالت گران قیمت، هفت ایالت در اقیانوس آرام و غرب قرار دارند: کالیفرنیا، نوادا، کلرادو، آلاسکا، نیومکزیکو، واشنگتن و وایومینگ.

شش ایالت از ده ایالت ارزان آمریکا برای داشتن خودرو در غرب میانه قرار دارند: کانزاس، نبراسکا، ایندیانا، ویسکانسین، آیووا و اوهایو.

ساکنان کانکتیکات بیشترین هزینه را برای تعمیرات خودرو در هر ایالتی خرج می کنند و به طور متوسط ​​418.37 دلار برای تعمیرات خودروهای مربوط به چراغ چک موتور هزینه می کنند.

بیمه خودرو با پوشش کامل در نیویورک گران‌ترین است، جایی که به طور متوسط ​​4769 دلار در سال هزینه دارد.

نظر شما