عذرخواهی ایلان ماسک پس از تمسخر کارمند معلول توئیتر
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

عذرخواهی ایلان ماسک پس از تمسخر کارمند معلول توئیتر

سان فرانسیسکو - اگر به شما نگویند اخراج شده اید، آیا واقعاً اخراج شده اید؟ در توییتر، احتمالا. و سپس، گاهی اوقات، شما شغل خود را پس می گیرید - اگر آن را بخواهید.

هارالدور ثورلیفسون، که تا همین اواخر در توییتر کار می کرد، یکشنبه گذشته برای انجام برخی کارها به رایانه خود وارد شد - اما او  را به همراه 200 نفر دیگر قفل کردند.

او ممکن است مانند دیگران قبل از او در ماه‌های پر هرج و مرج اخراج و اخراج از زمانی که ایلان ماسک مدیریت شرکت را برعهده گرفت، بیکار شده بود.
در عوض، پس از 9 روز عدم پاسخگویی از سوی توییتر مبنی بر اینکه آیا او هنوز شاغل است یا خیر، تورلیفسون تصمیم گرفت در توییتی برای ماسک بنویسد تا ببیند آیا می تواند توجه میلیاردر را جلب کند و پاسخی برای وضعیت شغلی شرودینگر خود دریافت کند.

'شاید اگر تعداد زیادی از مردم ریتوئیت کنند، شما اینجا به من پاسخ دهید؟' او روز دوشنبه نوشت.

در نهایت، او پاسخ خود را پس از تبادل نظر سورئال توییتری با ماسک دریافت کرد، او از او در مورد کارش سؤال کرد، ناتوانی و نیاز او به محل اقامت را زیر سوال برد (تورلیفسون، که از «هالی» استفاده می‌کند، مبتلا به دیستروفی عضلانی است و از ویلچر استفاده می‌کند) و توییت کرد. که Thorleifsson یک 'اکانت توییتر برجسته و فعال دارد و ثروتمند است' و 'دلیلی که او در ملاء عام با من روبرو شد دریافت مبلغ زیادی بود.' در حالی که تبادل در جریان بود، Thorleifsson گفت که او ایمیلی دریافت کرده که دیگر شاغل نیست.

با این حال، اواخر بعد از ظهر سه‌شنبه، ماسک نظرش تغییر کرد.

او در توییتی نوشت: 'من می خواهم از هالی به دلیل درک نادرستم از وضعیت او عذرخواهی کنم. این بر اساس چیزهایی بود که به من گفته شد که واقعیت نداشت یا در برخی موارد درست بود، اما معنی نداشت.' او به ماندن در توییتر فکر می کند.

من می خواهم  به دلیل درک نادرست از وضعیت او عذرخواهی کنم. این بر اساس چیزهایی بود که به من گفته شد که نادرست بود یا در برخی موارد درست بود، اما معنی نداشت.

نظر شما