واقعاً پیش‌بینی‌های اسکار چیست؟
موضوع : جامعه | سرگرمی

واقعاً پیش‌بینی‌های اسکار چیست؟

من سال هاست که پیش بینی های اسکار را انجام می دهم. این هفته دوباره انجامش دادم! اکنون بسیاری از مردم پیش‌بینی‌های اسکار را انجام می‌دهند که استدلال خوبی وجود دارد که شروع به ایجاد یک ایده نادرست می‌کند که مردم «قفل» هستند یا «یک نقطه» دارند. مارک هریس نویسنده (که باید توجه داشت که با تونی کوشنر، فیلمنامه نویس نامزد تکراری ازدواج کرده است) استدلال خوبی دارد مبنی بر اینکه جوایز کارشناس و پیشرو جنبه منفی دارند، زیرا تمایل دارند کل روند را مخدوش کنند.
اما بازی ما درست قبل از جوایز اتفاق می افتد، پس اشکالی ندارد، درست است؟ سوال واقعی این است که چگونه می‌خواهید این نوع پیش‌بینی‌ها را انجام دهید.
گاهی اوقات، آسان به نظر می رسد. بسیاری از جوایز دیگر - عمدتاً از گروه‌های منتقدان و انجمن‌های صنفی - به یک فرد متمایل هستند. امسال، نمونه‌ای از آن می‌تواند Ke Huy Quan باشد، که برای بازی در فیلم Everywhere Everywhere All In Once انواع مختلفی از جوایز را برای بازیگر نقش مکمل مرد جمع کرده است. چه کسی علیه آن شرط بندی می کند؟ اما حتی این هم می‌تواند شما را به اشتباه هدایت کند، همانطور که همه ما در اسکار 2021 یاد گرفتیم، زمانی که بهترین بازیگر مرد به آخرین جایزه شب منتقل شد. این حرکت مطمئناً یک محاسبات بدبینانه به نظر می رسید تا با جایزه ای که پس از مرگش به چادویک بوزمن داده شد، که بیشتر جوایز دیگر را برای کارش در فیلم Black Bottom ما رینی دریافت کرده بود، پایان یابد. اما این جایزه در واقع برنده آنتونی هاپکینز شد که در آن حضور نداشت. هیچ مجموعه ای از جوایز قبلی وجود ندارد که چیزی را تضمین کند.

نظر شما