آمریکایی ها از خدمات مشتری خسته شده اند
موضوع : جامعه | سبک زندگی

آمریکایی ها از خدمات مشتری خسته شده اند

یک نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها بیش از هر زمان دیگری از خدمات مشتری که دریافت می‌کنند ناراضی هستند. بیچاره بالا به مدت 24 ماه در حالت تعلیق بوده است (فرض می کنیم - این یک عکس استوک است).

آنها چه کسانی هستند؟ 
هزاران آمریکایی نارضایتی خود را از خدمات مشتری ابراز می کنند. شما می توانید آنها را اساساً در هر صفحه Yelp در آنجا پیدا کنید.

بسیاری از صنایع در اثر این همه گیر بهبود یافته اند، و به نظر می رسد که خدمات مشتری و مهمان نوازی در کل از نظر بسیاری از آمریکایی ها کاهش یافته است.
بر اساس نسخه دهم نظرسنجی ملی خشم مشتری، که رضایت و بی ادبی را بررسی می کند، 74 درصد از آمریکایی ها می گویند که در سال گذشته با مشکل محصول یا خدمات مواجه بوده اند. بروز مشکلات از سال 1976 بیش از دو برابر شده است.
و از طرف دیگر، مصرف‌کنندگان به طور فزاینده‌ای در مورد آن صحبت می‌کنند - به معنای واقعی کلمه. این نظرسنجی نشان داد که 43 درصد از مشتریان برای ابراز نارضایتی از جدی ترین مشکل خود فریاد زدند یا صدای خود را بلند کردند که این رقم در سال 2015 35 درصد بود.
اگر زمانی را در جنبه‌های خشم‌انگیز TikTok سپری کرده‌اید، احتمالاً به اندازه‌ای دیده‌اید که احساس کنید اوضاع...
این نظرسنجی توسط مرکز سنجش و مشاوره مراقبت از مشتری، با همکاری مرکز رهبری خدمات/W.P. دانشکده تجارت کری در دانشگاه ایالتی آریزونا.

نظر شما