حقیقتی که پشت دروغ های شبکه های کابلی مخفی ماند
موضوع : تصویر | خبری

حقیقتی که پشت دروغ های شبکه های کابلی مخفی ماند

اگر شرکتی در یک تبلیغ ادعای نادرستی داشته باشد، دولت این قدرت را دارد که آن شرکت را پاسخگو کند و اجازه ندهد که مصرف کنندگان از انحراف استفاده کنند.

این به این دلیل است که کمیسیون تجارت فدرال حقیقت را در تبلیغات تنظیم می کند.

FTC می بالد: 'زمانی که مصرف کنندگان یک تبلیغ را می بینند یا می شنوند، خواه در اینترنت، رادیو یا تلویزیون یا هر جای دیگری باشد، قانون فدرال می گوید که تبلیغات باید صادقانه باشد، گمراه کننده نباشد، و در صورت لزوم، با شواهد علمی پشتیبانی شود.' FTC این قوانین مربوط به حقیقت در تبلیغات را اجرا می کند و بدون توجه به جایی که تبلیغ در کجا ظاهر می شود - در روزنامه ها و مجلات، آنلاین، از طریق پست، یا روی بیلبوردها یا اتوبوس ها، همان استانداردها را اعمال می کند.

اما آنچه که در اخبار کابلی می شنویم یا در رسانه های اجتماعی می خوانیم (یا تبلیغات سیاسی برای آن موضوع) اینطور نیست. و این در هفته گذشته زمانی که تاکر کارلسون از فاکس نیوز تلاش کرد تاریخ حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره را بازنویسی کند، به شدت تسکین یافت.

آشوبگران با الهام از دروغ های دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مورد انتخابات ریاست جمهوری 2020 که شکست خورد، به ساختمان کنگره هجوم بردند به این امید که تلاش کنند تا گواهینامه رسمی پیروزی جو بایدن را متوقف کنند.

نظر شما