آموزشگاه هنری هورسان، خورشیدی در قلب قم
موضوع : فرهنگ | هنر و ادبیات

آموزشگاه هنری هورسان، خورشیدی در قلب قم

چند سالی است که از فعالیت آموزشگاه هنری هورسان می گذرد و این آموزشگاه در طول دوره فعالیت خود هنرجویان زیادی را آموزش داده است. یکی از نکات برجسته آموزشگاه هنری هورسان، بهره گیری از استادان با تجربه حوزه‌های مختلف مربوط به خود است که این تنوع باعث شده تا مخاطب بیشتری جذب آن شده و و علاقه مندی خود را در این آموزشگاه هنری ببیند.
این آموزشگاه هنری با مدیریت خانم طاهره شمسی و با همکاری خانم مرضیه علیدوست به عنوان مدیر داخلی  - که از استادان باتجربه و دارای اثر در زمینه تصویرسازی و نقاشی می باشند - از سال 1397 با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم شروع به کار کرده و با برگزاری نمایشگاه ها و ورکشاپ‌های مختلف، آثار استادان و هنرجویان را در معرض نمایش بازدیدکنندگان مشتاق به هنر قرار داده است.
 


گرچه این آموزشگاه هنری ویژه بانوان است، اما هنرجویان پسرِ نونهال و نوجوان نیز در آن آموزش داده شده و آنها نیز توانسته اند در زمینه رشته های مختلف موجود در این آموزشگاه هنری شانس رشد خود را امتحان کنند.
آموزشگاه هنری هورسان با آدرس اینترنتی www.horsanartschool.ir که قرار است تغییراتی در وبسایت آن ایجاد شود، گزینه مناسبی برای حضور و بالندگی هنری نونهالان، نوجوانان، جوانمان و بزرگسال قم است و فرصت مغتنمی است تا از طریق آن استعدادهای درخشان هنری افراد مورد ارزیابی و سپش در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

نظر شما