رویدادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شهاب دانش قم
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

رویدادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شهاب دانش قم

  • رویداد استارتاپی کسب کار دانشگاه شهاب دانش و کسب و کار سلام با همکاری صندوق پژوهش و فناوری کریم

 *حضور پرشور دانشجویان علاقه مند در ساعات اولیه صبح  برای شرکت در رویداد استارتاپی کسب و کار برای اولین بار در دانشگاه شهاب دانش

 *ارایه آسانسوری، منتورینگ و رقابت  ایده ها در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه هم اکنون در حال اجرا

 *مرحله دوم پرشور و حال رویداد استارتاپی کسب کار مرحله کواستارتاپ با حضور منتورها

*فعالیت تیمها و رقابت تنگاتنگ بین آنها برای کسب مقام برتر هم اکنون در حال اجرا در سالن آمفی تئاتر دانشگاه شهاب دانش

*ارایه طرح های آماده شده دانشجویان بعد از منتورینگ جهت داوری هم اکنون در حال برگزاری در آمفی‌تئاتر دانشگاه شهاب دانش 

*برای اولین بار رویداد یک روزه استارتاپی کسب و کار  به همت مرکز فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه شهاب دانش  

این رویداد مورخ ۱۱ خرداد ماه  از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در ساختمان آمفی تئاتر دانشگاه شهاب دانش با همکاری تیم اجرایی برگزار گردید.

با ارزیابی و ارزش گزاری نهایی توسط داوران ۳ تیم برتر انتخاب گردید و جوایز نفیسی به آنها تقدیم شد.

رتبه اول: تیم پرو هوشمند لباس

رتبه دوم: تیم خدمات خودرو

رتبه سوم: تیم گرم کن غذا 

و در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

  • رویداد هدایت مسیر شغلی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه شهاب دانش

برای اولین بار رویداد هدایت مسیر شغلی با استقبال بی نظیر دانشجویان عزیز و حضور ریاست، معاونت پژوهش و فناوری، مدیر فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه مورخ ۲۰اردیبهشت ماه  در ساختمان آمفی تئاتر دانشگاه شهاب دانش برگزار گردید.

در این رویداد با صحبت‌های جناب آقای دکتر کراری معاونت محترم پژوهش و فناوری در خصوص دغدغه‌های شغلی دانشجویان و صحبت‌های خانم دکتر عبدالکریمی، مدیریت فناوری و ارتباط با صنعت، در خصوص انگیزه اصلی خودشان از طراحی طرح هدایت مسیر شغلی برای دانشجویان دانشگاه، معرفی طرح و چگونگی اجرای آن شروع گردید.

در ادامه دکتر سرکشیکیان مشاور دانشگاه، آقای مهندس باقری بنیانگذار کسب و کار سلام و مجموعه کارخانه نوآوری صدران به عنوان حامیان این طرح صحبت کردند.

شایان ذکر است که طرح هدایت مسیر شغلی توسط مدیریت مرکز فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه با مجرب‌ترین مشاوران حوزه کسب و کار آماده شده است.

 

  • فرصت شغلی برای دانشجویان

رایزنی معاونت پژوهش و فناوری و مدیریت فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه شهاب دانش با مشاوران حوزه کسب و کار در خصوص اجرایی شدن طرح هدایت مسیر شغلی برای اولین بار در دانشگاه  شهاب دانش 

  • در راستای اجرایی شدن طرح هدایت مسیر شغلی، تفاهم نامه فی مابین دانشگاه شهاب دانش و شرکت کسب کار سلام

 

به همت مرکز فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه شهاب دانش، طی جلسه‌ای در دفتر ریاست دانشگاه، تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه شهاب دانش و شرکت کسب کار سلام با حضور ریاست دانشگاه، معاونت فناوری و پژوهشی، مدیریت فناوری و ارتباط با صنعت، معاونت آموزشی و مشاور فناوری منعقد گردید.

این تفاهم نامه به منظور همکاری، هدایت گری مسیر شغلی، مشاوره شغلی و کم کردن هزینه آموزش دانشجویان برای ورود به بازار کار و صنعت منعقد گردید..                                                                                                                    

محمد سهیل باقریان مدیر عامل شرکت کسب کار سلام و دکتر حسن طاهری سرپرست ریاست دانشگاه شهاب دانش با امضای این تفاهم نامه فصل مشترکی را به جهت همکاری هر چه بیشتر بین دانشگاه و شرکت کسب کار سلام و طرح هدایت مسیر شغلی آغاز کردند.

  • تفاهم نامه فی مابین دانشگاه شهاب دانش و سازمان فنی حرفه ای استان قم

 

طی جلسه‌ای در دفتر ریاست دانشگاه، تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه شهاب دانش و سازمان فنی حرفه ای استان قم با حضور ریاست دانشگاه، معاونت فناوری و پژوهشی، مدیریت فناوری و ارتباط با صنعت، معاونت آموزشی و مشاور فناوری منعقد گردید.

این تفاهم نامه به منظور همکاری، برنامه ریزی منسجم و اقدامات مشترک جهت توانمندسازی هر چه بیشتر دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه جهت ورود به صنعت و  محیط کسب و کار منعقد گردید.

حجت الاسلام والمسلمین محمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم و دکتر حسن طاهری سرپرست ریاست دانشگاه شهاب دانش با امضای این تفاهم نامه فصل مشترکی را به جهت همکاری هر چه بیشتر بین دانشگاه و مرکز فنی حرفه ای در ارتباط با صنعت و طرح کهاد آغاز کردند.

نظر شما