موضوع : پژوهش | کتاب

داستان‌هایی از فیروز زنوزی

"زنوزی جلالی" از در دست چاپ بودن اپیزود دوم این داستان بلند با عنوان «سکان، سمت، میانه اروند» توسط همین ناشر خبر داد و گفت: اپیزود سوم این اثر سه اپیزودی نیز با عنوان«خرمشهر،خرمشهر» در مرحله آخر نگارش است.

"فیروز زنوزی جلالی" خاطرنشان کرد: این رمان سه اپیزودی بازسازی خاطرات من از جنگ‌های دریایی آغازین جنگ در "اروندرود" به هنگامی ‌که به عنوان افسر کمیسر دریایی ناوچه‌های 65پایی در نیروی دریایی ارتش خدمت می‌کردم است.

"فیروز زنوزی جلالی" که نوشتن فیلمنامه‌های متعدد و ساخت فیلم‌های مستند و سینمایی زیادی از جمله: فیلم 35 میلی متری «آیینه و مرداب» و فیلم 16 میلی متری «آلفا هنوز زنده است» را در کارنامه سینمایی خود دارد به آماده شدن فیلمنامه‌ای طنز برای ساخت یک سریال تلویزیونی با عنوان «این کوچولوی پردردسر» خبر داد و گفت: این فیلمنامه هم اکنون در مرحله حک و اصلاح است.

وی ادامه داد: برای نوشتن آن با سیما فیلم قرارداد بسته‌ام و موضوع آن پیرامون دغدغه‌هایی است که والدین در خصوص فرزندان شان دارند.

"زنوزی جلالی" از نگارش دو سوم رمان« برج 110» خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با انرژی بیش تری به نوشتن یک سوم باقی مانده این رمان حجیم که درباره « حضرت علی(ع)» است بپردازد.

گفتنی است که به تازگی کتاب‌های دیگری از این نویسنده شامل: رمان«مخلوق»، کتاب نقد رمان‌های احمد محمود با عنوان«باران بر زمین سوخته» و مجموعه داستان«سیاه بمبک» توسط انتشارات تندیس به چاپ دوم رسیده‌اند .

نظر شما