موضوع : دانشنامه | م

مگان مارکل

مگان مگان مارکل، دوشس ساسکس است. او بازیگر سابق و نیکوکار آمریکایی است. او با شاهزاده هری، دوک ساسکس ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام‌های آرچی و لیلیبت است.


مگان مارکل دوشس ساسکس

مگان در سال 1981 در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. او در دانشگاه نورث وسترن تحصیل کرد و در آنجا تئاتر و روابط بین‌الملل خواند. پس از فارغ التحصیلی، او به شهر نیویورک نقل مکان کرد تا حرفه بازیگری را دنبال کند. او در چندین برنامه تلویزیونی و فیلم از جمله Suits ظاهر شد.

در سال 2016، مگان از طریق یک دوست مشترک با شاهزاده هری آشنا شد. آنها مدت کوتاهی پس از آن شروع به ملاقات کردند و در سال 2017 نامزد کردند. آنها در یک عروسی سلطنتی در سال 2018 ازدواج کردند.

مگان در سال 2020 از وظایف سلطنتی خود عقب نشینی کرد. او و شاهزاده هری اکنون با فرزندان خود در کالیفرنیا زندگی می کنند. مگان به عنوان یک بشردوست و مدافع حقوق زنان به کار خود ادامه داده است. او همچنین بنیانگذار بنیاد Archewell است، یک سازمان غیرانتفاعی که از اهدافی مانند آموزش، برابری جنسیتی و سلامت روان حمایت می کند.

مگان یک چهره محبوب در رسانه ها است. او به دلیل هوش، سبک و تعهدش به عدالت اجتماعی مورد ستایش قرار گرفته است. او همچنین مورد بحث و جدل قرار گرفته است، مانند زمانی که او و شاهزاده هری در سال 2021 با اپرا وینفری مصاحبه کردند.

مگان شخصیت پیچیده و جذابی است. او یک بازیگر سابق است که سلطنتی شد و سپس از وظایف سلطنتی خود عقب نشینی کرد. او یک انسان دوست و مدافع حقوق زنان است. او همچنین مادر دو فرزند خردسال است. مگان مطمئناً در سال‌های آینده همچنان یک چهره محبوب خواهد بود.

نظر شما