آیا به ترامپ تهمت زده شده است؟
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

آیا به ترامپ تهمت زده شده است؟

جاف دانکن، معاون فرماندار سابق جورجیا، می گوید که به دلیل تلاش برای جلوگیری از تحقیق در مورد انتخابات ریاست جمهوری 2020، به او اتهام زده شده است.

جاف دانکن، معاون فرماندار سابق جورجیا، روز چهارشنبه گفت که به دلیل تلاش برای جلوگیری از تحقیق در مورد انتخابات ریاست جمهوری 2020، به او اتهام زده شده است.

دانکن، جمهوری خواه، گفت که به او دو اتهام کیفری، از جمله رشوه و کلاهبرداری دولتی، وارد شده است. او گفت که بی گناه است و به اتهامات خود پاسخ خواهد داد.

این اتهامات بخشی از تحقیقی است که توسط دادستان کل جورجیا، فرانکلین روتینگهام انجام می شود. روتینگهام در حال بررسی تلاش های مقامات جمهوری خواه جورجیا برای جلوگیری از تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 است که جو بایدن را برنده اعلام کرد.

دانکن یکی از اعضای کمیته ای بود که توسط فرماندار سابق جورجیا، بردلی پارسونز، برای بررسی انتخابات تشکیل شد. این کمیته به دلیل تلاش های خود برای رد نتایج انتخابات مورد انتقاد قرار گرفته است.

دانکن گفت که اتهامات علیه او سیاسی است و از سوی دموکرات ها مطرح شده است. او گفت که قصد دارد به اتهامات خود پاسخ دهد و «از خود و خانواده اش دفاع کند».

این اتهامات به آخرین جنجال در جورجیا در مورد انتخابات ریاست جمهوری 2020 اضافه می شود. این ایالت یکی از صحنه های اصلی تلاش دونالد ترامپ برای رد نتایج انتخابات بود. ترامپ به طور مکرر ادعاهای تقلب در مورد انتخابات جورجیا مطرح کرده است، اما هیچ مدرک قابل اعتمادی برای حمایت از این ادعاها وجود ندارد.

تحقیق روتینگهام یکی از چندین تحقیق در مورد تلاش های ترامپ برای رد نتایج انتخابات است. این تحقیقات توسط دادستان های ایالتی و فدرال انجام می شود.

تحقیقات روتینگهام به یکی از سیاسی ترین تحقیقات در ایالت جورجیا تبدیل شده است. ترامپ و متحدانش به شدت از روتینگهام انتقاد کرده اند و او را متهم به جانبداری کرده اند.

روتینگهام گفته است که تحقیقات او بی طرفانه است و او به دنبال حقیقت است. او گفته است که قصد دارد نتایج تحقیقات خود را به اطلاع عموم برساند.

تحقیقات روتینگهام می تواند پیامدهای مهمی برای ترامپ و متحدانش داشته باشد. اگر او بتواند ثابت کند که مقامات جمهوری خواه جورجیا تلاش می کردند تا نتایج انتخابات را رد کنند، می تواند منجر به اتهامات کیفری علیه آنها شود.

نظر شما