موضوع : دانشنامه | ک

کوه‌های سیمیلکا

کوه‌های سیمیلکا یک رشته‌کوه در جنوب غربی بریتیش کلمبیا، کانادا است. این کوه‌ها بخشی از رشته‌کوه کوه‌های اوکناگن هستند و بین رودخانه اوکناگن در غرب و رودخانه کلمبیا در شرق قرار دارند. کوه‌های سیمیلکا به دلیل مناظر زیبا و فعالیت‌های فضای باز متعدد خود شناخته شده‌اند.

کوه‌های سیمیلکا حدود 120 مایل (190 کیلومتر) طول و 20 مایل (32 کیلومتر) عرض دارند. بلندترین قله کوه‌های سیمیلکا، قله اوکناگن، 9,525 فوت (2,903 متر) ارتفاع دارد.

کوه‌های سیمیلکا در طول سال توسط بازدیدکنندگان زیادی بازدید می‌شوند. این کوه‌ها مکانی عالی برای کوهنوردی، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری کوهستانی، اسکی و اسنوبورد هستند. همچنین چندین دریاچه زیبا در کوه‌های سیمیلکا وجود دارد که برای شنا، قایقرانی و ماهیگیری مناسب هستند.

چندین شهر و شهرک در کوه‌های سیمیلکا وجود دارد، از جمله اوکناگن، لیک وودز، ویلمز و لیک ولاس. این شهرک‌ها دارای طیف گسترده‌ای از مغازه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها هستند و مکان‌های خوبی برای استراحت و تجدید قوا قبل از بازگشت به کوه‌ها هستند.

کوه‌های سیمیلکا یک مکان زیبا و متنوع برای بازدید هستند. این کوه‌ها مکانی عالی برای لذت بردن از فضای باز و فرار از شلوغی شهر هستند.

نظر شما