جانشین فرماندار سابق جورجیا، جف دانکن
موضوع : تصویر | خبری

جانشین فرماندار سابق جورجیا، جف دانکن

آتلانتا، ایالات متحده
جانشین فرماندار سابق جورجیا، جف دانکن، دادگاه لوئیس آر اسلاتون را پس از شهادت در مقابل هیئت منصفه ترک می کند. این مرحله در حال بررسی است که آیا دونالد ترامپ و متحدانش به طور غیرقانونی به دنبال لغو نتایج انتخابات 2020 این ایالت بوده اند یا خیر.
عکس: الیجا نوولاژ/رویترز

جف دانکن یک سیاستمدار آمریکایی است که از سال 2011 نماینده کنگره آمریکا از حوزه انتخابیه 3 کارولینای جنوبی است. او عضو حزب جمهوری‌خواه است.

دانکن در 21 آوریل 1973 در شهرستان یورک، کارولینای جنوبی به دنیا آمد. او در دانشگاه کارولینای جنوبی در کلمبیا تحصیل کرد و در سال 1995 در رشته علوم سیاسی فارغ التحصیل شد. پس از فارغ التحصیلی، دانکن به عنوان مشاور در یک شرکت حقوقی کار می کرد.

در سال 2010، دانکن در انتخابات مجلس نمایندگان ایالات متحده برای حوزه انتخابیه 3 کارولینای جنوبی نامزد شد. او در انتخابات عمومی به پیروزی رسید و به مجلس نمایندگان ایالات متحده راه یافت.

دانکن در مجلس نمایندگان ایالات متحده عضو کمیته امور داخلی و کمیته انرژی و تجارت است. او همچنین عضو چند کمیته فرعی، از جمله کمیته فرعی انرژی و محیط زیست و کمیته فرعی سیاست های فناوری و نوآوری است.

دانکن یک جمهوری خواه محافظه کار است. او از کاهش مالیات، کاهش مقررات و افزایش بودجه دفاعی حمایت می کند. او همچنین مخالف سقط جنین و ازدواج همجنسگرایان است.

دانکن در انتخابات 2012، 2014، 2016، 2018 و 2020 برای نمایندگی حوزه انتخابیه 3 کارولینای جنوبی در مجلس نمایندگان ایالات متحده انتخاب شد.

نظر شما