محله های دیدنی پاریس
موضوع : جهان گردی | اروپا

محله های دیدنی پاریس

پاریس شهری بزرگ و متنوع است که چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان دارد. از برج ایفل و موزه لوور گرفته تا محله های بوهمی و کافه های دنج، چیزی برای همه در پاریس وجود دارد. 
 


در اینجا برخی از بهترین محله های پاریس آورده شده است که حتما باید از آنها دیدن کنید:

مونمارتر
 

مونمارتر یکی از محبوب ترین محله های پاریس است. این محله با تپه های سرسبز، کلیسای Sacré-Coeur و کافه ها و رستوران های دنج خود شناخته شده است. مونمارتر همچنین محل زندگی بسیاری از هنرمندان و نویسندگان بوده است و هنوز هم فضای بوهمی خود را حفظ کرده است.

لوارتها
 

لوارتها یک محله تاریخی در پاریس است که در امتداد رودخانه سن قرار دارد. این محله با خیابان های سنگفرش شده، فروشگاه های بوتیک و کافه های مجلل خود شناخته شده است. لوارتها همچنین محل زندگی بسیاری از موزه ها و گالری های هنری است، از جمله موزه اورسی و موزه پیکاسو.

ژوانویل

ژوانویل یک محله پر جنب و جوش در پاریس است که با فرهنگ آفریقایی و کارائیب خود شناخته شده است. این محله با بازارهای خیابانی، رستوران های خیابانی و زندگی شبانه پر جنب و جوش خود شناخته شده است. جوانویل همچنین محل زندگی بسیاری از گالری های هنری و استودیوهای تئاتر است.

لا دتشه

لا دتشه یک محله آرام در پاریس است که با کافه ها و رستوران های دنج خود شناخته شده است. این محله همچنین محل زندگی بسیاری از بوتیک ها و گالری های هنری است. لا دتشه یک مکان عالی برای استراحت و لذت بردن از حال و هوای پاریس است.

بتانکور

بتانکور یک محله دانشجویی در پاریس است که با کافه ها و رستوران های ارزان قیمت خود شناخته شده است. این محله همچنین محل زندگی بسیاری از کتابفروشی ها و گالری های هنری است. بتانکور یک مکان عالی برای زندگی و تجربه زندگی دانشجویی در پاریس است.

پاریس یک شهر زیبا و دیدنی است که چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان دارد. با بازدید از این محله های ضروری، می توانید بهترین تجربه ممکن از پاریس را داشته باشید.

نظر شما