رابطه تنوع باکتری های روده و محیط اجتماعی
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

رابطه تنوع باکتری های روده و محیط اجتماعی

محققان دانشگاه پنسیلوانیا دریافتند که تنوع باکتری های روده در بین گروه های اجتماعی انسان در عرض سه ماه ظاهر می شود. این مطالعه نشان می دهد که محیط اجتماعی می تواند بر ترکیب باکتری های روده تأثیر بگذارد، که ممکن است بر سلامتی تأثیر بگذارد.

محققان نمونه های مدفوع را از 200 بزرگسال از 10 گروه اجتماعی مختلف در فیلادلفیا جمع آوری کردند. آنها دریافتند که هر گروه اجتماعی ترکیب منحصر به فرد خود را از باکتری های روده دارد. این تنوع باکتری های روده حتی در افرادی که از نظر ژنتیکی یکسان بودند وجود داشت.

محققان دریافتند که تنوع باکتری های روده با عوامل اجتماعی مانند وضعیت اقتصادی، سطح تحصیلات و وضعیت تأهل مرتبط است. افرادی که در فقر زندگی می کردند، سطح تحصیلات پایینی داشتند و مجرد بودند، ترکیب باکتری های روده متفاوتی نسبت به افرادی داشتند که در رفاه زندگی می کردند، سطح تحصیلات بالایی داشتند و متأهل بودند.

محققان نتیجه گرفتند که محیط اجتماعی می تواند بر ترکیب باکتری های روده تأثیر بگذارد. این تنوع باکتری های روده ممکن است بر سلامتی تأثیر بگذارد. تحقیقات بیشتری برای درک اینکه چگونه محیط اجتماعی بر باکتری های روده تأثیر می گذارد و چگونه این بر سلامتی تأثیر می گذارد، مورد نیاز است.

در اینجا برخی از نکات کلیدی از مطالعه آورده شده است:

  • تنوع باکتری های روده در بین گروه های اجتماعی انسان در عرض سه ماه ظاهر می شود.
  • محیط اجتماعی می تواند بر ترکیب باکتری های روده تأثیر بگذارد.
  • تنوع باکتری های روده ممکن است بر سلامتی تأثیر بگذارد.
  • تحقیقات بیشتری برای درک اینکه چگونه محیط اجتماعی بر باکتری های روده تأثیر می گذارد و چگونه این بر سلامتی تأثیر می گذارد، مورد نیاز است.

نظر شما