موتور سیکلتهای هارلی دیویدسون  مورد استفاده ماموران شهربانی دهه۳۰ و ۴۰
موضوع : تصویر | تاریخی

موتور سیکلتهای هارلی دیویدسون مورد استفاده ماموران شهربانی دهه۳۰ و ۴۰

هارلی-دیویدسون موتورسیکلت، LLC (HDMC) یک تولیدکننده موتورسیکلت آمریکایی مستقر در میلواکی، ویسکانسین است. این شرکت در سال 1903 توسط ویلیام اس. هارلی و آرتور دیویدسون تأسیس شد و از آن زمان به یکی از مشهورترین و موفق ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در جهان تبدیل شده است.

موتورسیکلت های هارلی-دیویدسون به دلیل صدای بلند، رانندگی قدرتمند و سبک کلاسیکشان شناخته شده اند. این موتورسیکلت ها اغلب با فرهنگ هیپی، موتورسواری و موسیقی کانتری مرتبط هستند.

هارلی-دیویدسون طیف گسترده ای از موتورسیکلت ها را ارائه می دهد، از جمله کروزرها، گشت ها، تورها و موتورسیکلت های خیابانی. این شرکت همچنین موتورهای خود را به سایر تولیدکنندگان، از جمله هارلی-دیویدسون، می فروشد.

هارلی-دیویدسون یک شرکت جهانی است و موتورسیکلت هایش در بیش از 100 کشور جهان فروخته می شود. این شرکت بیش از 7,000 کارمند دارد و درآمد سالانه آن بیش از 5 میلیارد دلار است.

هارلی-دیویدسون یک شرکت نمادین است و موتورسیکلت هایش سمبل آزادی، استقلال و فرهنگ آمریکایی هستند. این موتورسیکلت ها توسط افراد از همه اقشار جامعه دوست داشته می شوند و به یک نماد ماندگار از آمریکا تبدیل شده اند.

نظر شما