تماشای خرس های قهوه ای چاق جان یک کوهنورد را نجات داد
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

تماشای خرس های قهوه ای چاق جان یک کوهنورد را نجات داد

یک کوهنورد آلاسکا به نام دنیل راندال یک هفته کامل را در پارک ملی و ذخیره گاه کاتمای در آلاسکا گذراند تا از هفته چربی خرس ها دیدن کند. این هفته یک رویداد سالانه است که مردم از سراسر جهان برای تماشای خرس های گریزلی که برای زمستان آماده می شوند، به پارک می آیند. خرس ها در این زمان از سال مقدار زیادی غذا می خورند تا بتوانند چربی کافی برای زنده ماندن در طول زمستان که در آن بیدار نمی شوند، ذخیره کنند.

راندال گفت که این تجربه ای باورنکردنی بود که خرس ها را در نزدیکی ببیند. او گفت که خرس ها بسیار بزرگ و قدرتمند هستند، اما همچنین بسیار ظریف هستند. او همچنین گفت که خرس ها رفتارهای مختلفی دارند، از جمله بازی کردن، شنا کردن و دعوا کردن.

راندال گفت که این تجربه او را به اهمیت حفاظت از خرس های گریزلی آگاه کرد. او گفت که این خرس ها بخشی مهم از اکوسیستم آلاسکا هستند و باید از آنها محافظت شود.

لازم به ذکر است که هفته چربی خرس ها یک رویداد سالانه است که مردم از سراسر جهان برای تماشای خرس های گریزلی که برای زمستان آماده می شوند، به پارک ملی و ذخیره گاه کاتمای در آلاسکا می آیند.
خرس های گریزلی در این زمان از سال مقدار زیادی غذا می خورند تا بتوانند چربی کافی برای زنده ماندن در طول زمستان که در آن بیدار نمی شوند، ذخیره کنند.
خرس ها بسیار بزرگ و قدرتمند هستند، اما همچنین بسیار ظریف هستند.
خرس ها رفتارهای مختلفی دارند، از جمله بازی کردن، شنا کردن و دعوا کردن.
این تجربه راندال او را به اهمیت حفاظت از خرس های گریزلی آگاه کرد.

نظر شما