گرمای خطرناک مهمان غرب میانه ایالات متحده
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

گرمای خطرناک مهمان غرب میانه ایالات متحده

گرمای خطرناک در آینده در منطقه میانی ایالات متحده امری حتمی است، اما اکثر خانه‌های این منطقه برای مقابله با آن آماده نیستند.

طبق گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA)، میانگین دمای تابستان در منطقه میانی ایالات متحده در سال‌های آینده به طور متوسط   1.5 درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت. این افزایش دما می‌تواند منجر به موج‌های گرمای شدیدتر، طولانی‌تر و مرگبارتری شود.

بسیاری از خانه‌های منطقه میانی ایالات متحده برای مقابله با گرمای خطرناک آماده نیستند. بسیاری از خانه‌ها فاقد سیستم‌های تهویه مطبوع مناسب یا عایق حرارتی هستند. این امر می‌تواند باعث شود که خانه‌ها در طول موج‌های گرما بسیار گرم شوند، که می‌تواند خطر گرمازدگی و مرگ را افزایش دهد.

موج گرمای سال 2021 در منطقه میانی ایالات متحده نمونه‌ای از خطرات گرمای خطرناک بود. این موج گرما منجر به مرگ بیش از 100 نفر در این منطقه شد.

برای آماده‌سازی برای گرمای خطرناک در آینده، منطقه میانی ایالات متحده باید سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در سیستم‌های تهویه مطبوع و عایق حرارتی انجام دهد. دولت‌ها و شرکت‌ها همچنین باید اقداماتی را برای آگاهی‌بخشی در مورد خطرات گرمای خطرناک انجام دهند.

 

نظر شما