ترامپ به آیووا بازگشت، جایی که رقبا بهترین شانس خود را می بینند
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

ترامپ به آیووا بازگشت، جایی که رقبا بهترین شانس خود را می بینند

خبر "Trump Returns to Iowa, Where Rivals See Their Best Chance" در تاریخ 20 سپتامبر 2023 توسط روزنامه واشنگتن پست منتشر شد. این خبر به بازگشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، به ایالت آیووا اشاره دارد. آیووا اولین ایالتی است که در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ایالات متحده رای می دهد و به همین دلیل، برای نامزدهای جمهوری خواه اهمیت زیادی دارد.

ترامپ در جریان این سفر، در یک گردهمایی بزرگ با هوادارانش سخنرانی کرد و در آن از عملکرد دولت جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا، انتقاد کرد. وی همچنین از احتمال نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 خبر داد.

رقیب های ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری خواه، این سفر را فرصتی برای پیشی گرفتن از وی می دانند. آنها معتقدند که ترامپ در آیووا محبوبیت کمتری نسبت به سایر ایالت ها دارد و این می تواند به آنها کمک کند تا در این ایالت پیروز شوند.

برخی از رقبای ترامپ که در این سفر به آیووا حضور داشتند عبارتند از:

ران دسنتیس، فرماندار فلوریدا
تود کروز، سناتور تگزاس
مارکو روبیو، سناتور فلوریدا
بیلی باربر، سناتور کارولینای جنوبی

این رقبا در سخنرانی های خود، ترامپ را به خاطر عملکردش در کاخ سفید مورد انتقاد قرار دادند و خود را به عنوان گزینه های بهتری برای ریاست جمهوری آمریکا معرفی کردند.

با توجه به این که انتخابات مقدماتی جمهوری خواه هنوز چند ماه به طول می انجامد، مشخص نیست که ترامپ در این رقابت پیروز خواهد شد یا خیر. با این حال، سفر وی به آیووا نشان می دهد که وی قصد دارد برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 تلاش کند.

در ادامه، خلاصه ای از خبر "Trump Returns to Iowa, Where Rivals See Their Best Chance" آورده شده است:

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در تاریخ 20 سپتامبر 2023 به ایالت آیووا بازگشت.
ترامپ در جریان این سفر، در یک گردهمایی بزرگ با هوادارانش سخنرانی کرد و از احتمال نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 خبر داد.
رقبای ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری خواه، این سفر را فرصتی برای پیشی گرفتن از وی می دانند.
برخی از رقبای ترامپ که در این سفر به آیووا حضور داشتند عبارتند از: ران دسنتیس، تود کروز، مارکو روبیو و بیلی باربر.
مشخص نیست که ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری خواه پیروز خواهد شد یا خیر.

نظر شما