چگونه بانک های امارات متحده عربی با افزایش نرخ کارت های اعتباری سازگار می شوند
موضوع : اطلاع‌رسانی | یادداشت

چگونه بانک های امارات متحده عربی با افزایش نرخ کارت های اعتباری سازگار می شوند

دبی: محدودیت‌های اعتباری محافظه‌کارانه، محدودیت‌های محدودتر در بازپرداخت نقدی، سپرده‌های مدت دار به عنوان وثیقه - اینها تنها برخی از اقداماتی هستند که بانک‌ها برای محافظت از خود در محیطی با افزایش نرخ‌های بهره انجام می‌دهند، حتی در شرایطی که کارت‌های اعتباری را به شدت به مشتریان بیشتر و بیشتر فشار می‌دهند.  میانگین نرخ های ماهانه موجودی از 2.99-3 درصد در سال 2022 به 3.25-3.85 درصد در حال حاضر افزایش یافته است.

محدودیت اعتبار کمتر
Anita Yadev، مدیر عامل Global Credit Advisory، گفت: «مشتریان باید هنگام گرفتن کارت‌های جدید به شرایط و ضوابط اساسی توجه داشته باشند. بانک‌ها شرایط و ضوابط مختلفی برای کارت‌های اعتباری مختلف دارند و در ارائه محدودیت‌های اعتباری به مشتریان سخت‌گیرانه شده‌اند.»

به عنوان مثال، بانک‌ها ممکن است محدودیت‌های اعتباری کمتری را به مشتریانی با پروفایل‌های پرریسک‌تر ارائه دهند، در حالی که مشتریان بلندمدت با سابقه حساب خوب، محدودیت‌های اعتباری بالاتری دریافت می‌کنند. آنیتا گفت: «علاوه بر این، از مشتریان کارت اعتباری خواسته می‌شود تا حساب حقوق و دستمزد خود را با بانک مرتبط کنند و به آنها دید و کنترل بر جریان نقدی بدهند.

نظر شما