بحرانی که مقامات انتخابات محلی آمریکا با آن روبرو هستند
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

بحرانی که مقامات انتخابات محلی آمریکا با آن روبرو هستند

طبق این خبر، مقامات انتخاباتی در سراسر ایالات متحده با افزایش تهدیدات و آزار و اذیت روبرو هستند. این تهدیدات و آزار و اذیت ها اغلب در نتیجه ادعاهای نادرست مبنی بر تقلب در انتخابات 2020 است.

یک نظرسنجی اخیر توسط انجمن ملی انتخابات نشان داد که 70 درصد از مقامات انتخاباتی در ایالات متحده در سال گذشته مورد تهدید یا آزار و اذیت قرار گرفته اند. این نظرسنجی همچنین نشان داد که 30 درصد از مقامات انتخاباتی در حال فکر کردن به ترک شغل خود هستند.

مقامات انتخاباتی در ایالت های مختلف گزارش داده اند که مورد تهدید خشونت فیزیکی، تهدید به مرگ و آزار و اذیت در رسانه های اجتماعی قرار گرفته اند. برخی مقامات انتخاباتی حتی مجبور شده اند تحت محافظت پلیس قرار گیرند.

این تهدیدات و آزار و اذیت ها باعث نگرانی در مورد امنیت انتخابات در ایالات متحده شده است. مقامات انتخاباتی می گویند که این تهدیدات و آزار و اذیت ها کار آنها را دشوار می کند و باعث می شود که آنها نگران امنیت شخصی خود باشند.

در اینجا نمونه هایی از تهدیدات و آزار و اذیت هایی که مقامات انتخاباتی در سراسر ایالات متحده با آن روبرو هستند آورده شده است:

  • یک مقام انتخاباتی در آریزونا گفت که مورد تهدید به مرگ قرار گرفته است.
  • یک مقام انتخاباتی در جورجیا گفت که مورد تهدید به تیراندازی قرار گرفته است.
  • یک مقام انتخاباتی در پنسیلوانیا گفت که مورد آزار و اذیت در رسانه های اجتماعی قرار گرفته است.

مقامات انتخاباتی و مقامات دولتی در تلاشند تا از مقامات انتخاباتی در برابر این تهدیدات و آزار و اذیت ها محافظت کنند. با این حال، این مشکل همچنان ادامه دارد و تهدیدی جدی برای دموکراسی ایالات متحده است.

نظر شما