فیلم سینمایی گناه کیهانی دوبله فارسی
موضوع : فرهنگ | سینما و تئاتر

فیلم سینمایی گناه کیهانی دوبله فارسی

فیلم گناه کیهانی (Cosmic Sin) یک فیلم اکشن و علمی تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی ادوارد دریک و با بازی بروس ویلیس و فرانک گریلو است. فیلم داستان گروهی از جنگجویان و دانشمندان را دنبال می‌کند که با موجودات فضایی و انقراض نسل انسان‌ها روبه‌رو هستند. این موجودات با قدرت آلوده کردن مغز انسان‌ها و به خدمت گرفتنشان، آیندهٔ انسان مدرن را تهدید می‌کنند.
 


فیلم با اکران در سینماهای آمریکا در ۱۲ مارس ۲۰۲۱ با واکنش‌های منفی منتقدان روبرو شد. بسیاری از منتقدان فیلم را به دلیل فیلمنامه ضعیف، بازی‌های ضعیف و کارگردانی ضعیف مورد انتقاد قرار دادند. فیلم همچنین در گیشه نیز عملکرد ضعیفی داشت و تنها ۳ میلیون دلار از بودجه ۱۵ میلیون دلاری خود را به دست آورد.
با این حال، برخی از منتقدان از فیلم دفاع کردند و آن را به عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده و پرفروش توصیف کردند. آنها همچنین از بازی‌های ویلیس و گریلو تمجید کردند.
در ادامه خلاصه‌ای از داستان فیلم گناه کیهانی آمده است:
در سال ۲۰۴۲، بشریت در حال گسترش به فضا است. یک گروه از جنگجویان و دانشمندان به رهبری جیمز فورد (Bruce Willis) برای بررسی سیاره‌ای تازه کشف شده اعزام می‌شوند. اما آنها به زودی متوجه می‌شوند که این سیاره توسط موجودات فضایی بیگانه‌ای اشغال شده است. این موجودات با قدرت آلوده کردن مغز انسان‌ها و به خدمت گرفتنشان، تهدیدی جدی برای بشریت هستند.
فورد و تیمش باید با این موجودات مبارزه کنند و از انقراض بشریت جلوگیری کنند.
بازیگران اصلی فیلم گناه کیهانی عبارتند از:

بروس ویلیس در نقش جیمز فورد، یک ژنرال بازنشسته نیروی هوایی آمریکا
فرانک گریلو در نقش ژنرال رایل، رهبر گروه جنگجویان اعزامی به سیاره بیگانه
آدلاید کین در نقش فیونا آردنه، یک دانشمند فضایی
سی جی پری در نقش سل کانتوس، یک سرباز سابق نیروی دریایی
لوکلین مونرو در نقش الکس لاک، یک سرباز جوان
اوا د دومینیسی در نقش جودا ساول، یک رهبر مذهبی

فیلم گناه کیهانی در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۲۱ در سینماهای آمریکا اکران شد.

نظر شما