زمان جیغ: آیا فرزند شما با یک تریلر فیلم ترسناک ترسیده است؟
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

زمان جیغ: آیا فرزند شما با یک تریلر فیلم ترسناک ترسیده است؟

این زمانی از سال است که تبلیغات فیلم‌های ترسناک و برنامه‌های تلویزیونی در همه جا پخش می‌شود، از جمله در زمان‌هایی که کودکان ممکن است تماشا کنند.

وقتی NPR برای بزرگسالانی که بچه‌هایشان از تریلر فیلم‌های ترسناک ترسیده‌اند تماس گرفت، یکی از پدران گفت که هر بار که ورزش تماشا می‌کنند تبدیل به یک «نینجا» از راه دور می‌شود. مادری گفت که برای دیدن فیلم مسابقه اتومبیلرانی Gran Turismo با کودک 9 ساله خود بلیط خریده است. خیلی اهلی است، اما تئاتر پیش از آن تریلر فیلم ترسناک Five Nights at Freddy's را نشان داد. حتی زمانی که در خانه هستید، تنها چیزی که لازم است چند ثانیه غر زدن است تا کودک را بترساند. 
این اتفاقی است که برای Kaari Pitkin افتاد. او اخیراً در حال تماشای کمدی تلویزیونی Brooklyn Nine-Nine با دختر 11 ساله‌اش بود که به گفته او، 'ناگهان یک تریلر برای Exorcist جدید پخش شد.'

این یک تریلر است که برای برخی بزرگسالان خیلی ترسناک است.

پیتکین گفت: من سریع کامپیوتر را خاموش کردم. 'اما دخترم تخیل بسیار بزرگی دارد و ترسناک را دوست ندارد. و کاملا رنگ پریده شد و به نوعی مرا در آغوش گرفت و گفت: 'این چی بود؟ و البته در تصویر بزرگ، او خوب است. چنین چیزی قابل اجتناب به نظر می رسید.'

آیا قابل اجتناب است؟ نه در حوالی هالووین. بتسی بوزدچ، مدیر تحریریه و رئیس رتبه‌بندی و بررسی Common Sense Media، گفت: تقریباً هیچ راهی برای انصراف وجود ندارد.
او گفت: 'شما می توانید هر چیزی را، در هر زمان، در هر مکان و با هر دستگاهی تماشا کنید. بنابراین کنترل اینکه چه کسی و چه زمانی آن را تماشا می کند، واقعا سخت است.'
بله، رتبه‌بندی‌هایی وجود دارد که والدین می‌توانند زودتر به آن‌ها نگاه کنند، اما آنچه برای بچه‌ها مناسب است ذهنی است. هر دو Gran Turismo و Five Nights at Freddy's دارای رتبه PG-13 هستند. فقط یکی از آنها عمدا ترسناک است.

پلتفرم‌ها همچنین دارای کنترل‌های والدین هستند که به بزرگسالان کمک می‌کند آنچه را که بچه‌ها می‌بینند فیلتر کنند. اما موفق باشید با تکنولوژی همگام باشید.

بوزدچ می گوید: «والدین دائماً احساس می کنند که از کنترل والدین عقب می مانند. آنها از سرویسی به سرویس دیگر یا دستگاهی به دستگاه دیگر یکسان نیستند. حتی زمانی که می توانید بفهمید کجا باید بروید، گاهی اوقات باید یک کد وارد کنید، گاهی اوقات مجبور نیستید یک کد را وارد کنید. گاهی اوقات شما. .. یک سوئیچ را بچرخانید و بگویید، 'من می خواهم این امن باشد.' اما پس از آن فرزند شما می تواند به همین راحتی آن سوئیچ را برگرداند.
در حالی که سازمان‌هایی مانند Fairplay وجود دارند که از شیوه‌های بهتر در مورد تبلیغاتی که کودکان می‌بینند حمایت می‌کنند، این یک مشکل سیستماتیک است که تاکنون پاسخ خوبی ندارد - اگرچه Common Sense Media والدین را تشویق می‌کند تا با بچه‌هایشان تماشا کنند. نه تنها می‌توانید مکث کنید، بلکه می‌توانید در مورد آنچه که می‌بینند با آنها صحبت کنید.
او گفت: 'اگر به نظر می رسد که آنها با یک تبلیغ متلاطم شده اند... این یک فرصت عالی است که وارد شوید و توضیح دهید که این یک تخیل است. این یک سرگرمی است. می دانید، واقعی نیست.'
Bozdech می‌داند که تماشای مشترک همیشه یک گزینه نیست، اما، او می‌گوید، تا زمانی که مقرراتی وجود نداشته باشد، پلتفرم‌ها می‌توانند هر تریلر را که می‌خواهند نشان دهند.

نظر شما