درباره فیلم جنگ برای سیاره میمون ها
موضوع : فرهنگ | سینما و تئاتر

درباره فیلم جنگ برای سیاره میمون ها

فیلم "جنگ برای سیاره میمون ها" یک فیلم اکشن علمی تخیلی محصول سال 2017 به کارگردانی مت ریوز است. این فیلم دنباله ای بر فیلم های "طلوع سیاره میمون ها" (2014) و "پادشاهی سیاره میمون ها" (2016) است.
 


داستان فیلم در سال 2026 اتفاق می افتد، ده سال پس از وقایع فیلم "پادشاهی سیاره میمون ها". در این زمان، میمون ها به رهبری سزار، جامعه ای پیشرفته و متمدن را در جنگل های شمال کالیفرنیا ایجاد کرده اند. اما انسان ها که در اثر شیوع یک ویروس مرگبار تقریباً منقرض شده اند، به رهبری یک فرمانده بی رحم به نام کولونل، در تلاشند تا قلمرو خود را گسترش دهند. کولونل میمون ها را به عنوان تهدیدی برای بقای انسان ها می بیند و تصمیم می گیرد که آنها را نابود کند.
در نهایت، سزار و کولونل در یک نبرد نهایی با یکدیگر روبرو می شوند. در این نبرد، سزار موفق می شود کولونل را شکست دهد، اما خود نیز کشته می شود. مرگ سزار، میمون ها را در غم و اندوه فرو می برد، اما آنها همچنان به امید آینده ای بهتر برای خود و فرزندانشان ادامه می دهند.
فیلم "جنگ برای سیاره میمون ها" با استقبال منتقدان روبرو شد و به خاطر جلوه های بصری، کارگردانی و بازی های اندی سرکیس در نقش سزار مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم همچنین در گیشه موفق بود و بیش از 490 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

نظر شما