مایکروسافت سال‌هاست که ربات چت بینگ خود را به نام سیدنی آزمایش می‌کند
موضوع : تکنولوژی | هوش مصنوعی

مایکروسافت سال‌هاست که ربات چت بینگ خود را به نام سیدنی آزمایش می‌کند

تاریخچه ربات چت هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت حداقل به شش سال قبل برمی گردد و سیدنی اولین بار در سال 2021 ظاهر شد.

 سال‌ها تلاش برای تبدیل ربات‌های گفتگوی بینگ به واقعیت است. مایکروسافت برای اولین بار آزمایش عمومی ربات چت سیدنی خود را در داخل بینگ در تعداد کمی از کشورها در طول سال 2021 آغاز کرد. این آزمایش تا حد زیادی مورد توجه قرار نگرفت، حتی پس از اینکه مایکروسافت در سال 2016 شرط بندی بزرگی روی ربات ها انجام داد .

سیدنی نام رمز یک ربات چت است که از اواخر سال 2020 به برخی از کاربران بینگ پاسخ می دهد. تجربه کاربری بسیار شبیه به آنچه در اوایل ماه جاری به صورت عمومی راه اندازی شد، با یک گوی آبی مانند کورتانا در رابط چت بات در بینگ ظاهر شد.


کیتلین رولستون، مدیر ارتباطات مایکروسافت، در بیانیه‌ای به The Verge می‌گوید: «سیدنی یک اسم رمز قدیمی برای یک ویژگی چت است که بر اساس مدل‌های قبلی است که آزمایش آن را در اواخر سال 2020 در هند آغاز کردیم . بینش‌هایی که به‌عنوان بخشی از آن جمع‌آوری کردیم به اطلاع‌رسانی کارمان با پیش‌نمایش جدید Bing کمک کرد. ما همچنان به تنظیم تکنیک‌های خود ادامه می‌دهیم و در حال کار بر روی مدل‌های پیشرفته‌تر هستیم تا آموخته‌ها و بازخوردها را ترکیب کنیم تا بتوانیم بهترین تجربه کاربر را ارائه دهیم.»

 

این یک چت آزمایشی مبتنی بر هوش مصنوعی در Bing.com است . برخی از کاربران بینگ در هند و چین، ربات سیدنی را در نیمه اول سال 2021 مشاهده کردند، قبل از اینکه دیگران متوجه شوند که این ربات در اواخر سال 2021 خود را به عنوان سیدنی معرفی می کند. همه اینها سال ها پس از شروع آزمایش ربات های چت اصلی مایکروسافت در بینگ در سال 2017 بود.


 

نظر شما