سخت ترین برنامه‌های تلویزیونی که می توان فهمید
موضوع : جامعه | سرگرمی

سخت ترین برنامه‌های تلویزیونی که می توان فهمید

تعداد بیشتری از جوانان هنگام تماشای تلویزیون از زیرنویس استفاده می کنند - طبق این مطالعه، از هر پنج نفر، 18 تا 25 سال، چهار نفر از زیرنویس استفاده می کنند - اما این همیشه به این دلیل نیست که آنها ناشنوا یا کم شنوا هستند. به گفته یکی از کارشناسان، زیرنویس‌ها «می‌توانند به ما کمک کنند تا در مسیر نمایش‌ها و فیلم‌هایی که از آن‌ها منحرف می‌شویم ادامه دهیم» - زیرا ما همزمان به چیزهای دیگری مانند صفحه نمایش کوچک‌تر در دستمان نگاه می‌کنیم.

با این حال، زیرنویس‌ها در نهایت برای دسترسی به نمایش‌ها و فیلم‌های تلویزیونی برای کسانی که مشکلات شنوایی دارند وجود دارد، و اداره ملی معلولیت می‌گوید: «زیرنویس‌های زبان انگلیسی برای مخاطبان عمومی معمولاً نباید از ۱۷۰ کلمه در دقیقه تجاوز کنند و در صورت امکان، نگه داشته شوند. حداکثر تا 140 کلمه.'

با این حال، مطالعه ای توسط WordFinderX نشان می دهد که تعدادی از برنامه های تلویزیونی محبوب از 140 wpm و در برخی موارد از موانع 170 wpm فراتر می روند. یافته‌ها، که در نمودار زیر به تصویر کشیده شده‌اند، نشان می‌دهند که دنبال کردن کدام برنامه‌های تلویزیونی با زیرنویس سخت‌تر است.

نظر شما