مصاحبه پرحاشیه ایلان ماسک: از تأیید مصرف کتامین تا دیدار با دونالد ترامپ
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

مصاحبه پرحاشیه ایلان ماسک: از تأیید مصرف کتامین تا دیدار با دونالد ترامپ

ایلان ماسک، مدیرعامل ایکس و بنیانگذار شرکت تسلا، در روز دوشنبه ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) در مصاحبه‌ای مفصل با دان لمون، گزارشگر سابق شبکه سی‌ان‌ان، در شبکه اجتماعی ایکس شرکت کرد. این مصاحبه به دلیل صحبت‌های جنجالی ماسک در مورد موضوعات مختلف، از جمله مصرف کتامین، دیدار با دونالد ترامپ، و تئوری‌های توطئه، به شدت مورد توجه قرار گرفت.
نکات کلیدی این مصاحبه:

مصرف کتامین: ماسک اذعان کرد که از داروی کتامین، که به عنوان یک بیهوشی و مسکن استفاده می‌شود، برای درمان افسردگی خود استفاده کرده است. او گفت که این دارو به او کمک کرده تا "از تاریکی مطلق" خارج شود.
دیدار با دونالد ترامپ: ماسک تأیید کرد که اخیراً با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، دیدار کرده است. او گفت که این دیدار در مورد "مسائل مختلف" بوده است، اما حاضر به ارائه جزئیات بیشتر نشد.
تئوری‌های توطئه: ماسک از تئوری‌های توطئه، از جمله تئوری "جایگزینی بزرگ" که مدعی است نژاد سفید در حال جایگزینی با مهاجران غیرسفیدپوست است، حمایت کرد.
نفرت‌پراکنی: ماسک در پاسخ به سؤالی درباره افزایش نفرت‌پراکنی در ایکس، گفت که این پلتفرم متعهد به آزادی بیان است و تا زمانی که سخنان نفرت‌آمیز به خشونت منجر نشود، آنها را حذف نخواهد کرد.

نظر شما