رئال مادرید با وجود تساوی در مجموع، راهی نیمه‌نهایی شد؛ سیتی در خانه مغلوب شد
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

رئال مادرید با وجود تساوی در مجموع، راهی نیمه‌نهایی شد؛ سیتی در خانه مغلوب شد

رئال مادرید در یک بازی دراماتیک و نفس‌گیر، با وجود تساوی 1-1 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، از سد منچسترسیتی عبور کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

در دیدار برگشت که در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار شد، شاگردان پپ گواردیولا که در بازی رفت با نتیجه 3-1 مغلوب شده بودند، برای جبران نتیجه با انگیزه زیادی پا به میدان گذاشتند و موفق شدند در دقیقه 76 توسط کوین دی‌بروین به گل تساوی دست پیدا کنند.

با این حال، رئال مادرید که از تجربه بالایی در اینگونه مسابقات برخوردار بود، در طول بازی با دفاعی منظم و ضدحملات خطرناک، دروازه خود را به خوبی حفظ کرد و در نهایت با نتیجه 0-0 به کار خود در ورزشگاه اتحاد پایان داد تا با توجه به برتری 3-1 در بازی رفت، راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

این دومین سال متوالی است که رئال مادرید راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. آنها در دور قبل باید به مصاف برنده بازی چلسی و پورتو بروند.

در دیگر دیدارهای امشب، بایرن مونیخ با نتیجه 1-0 از ویارئال شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد. لیورپول نیز با نتیجه 3-3 برابر بنفیکا به تساوی رسید، اما به لطف برتری 5-1 در بازی رفت، راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

نکات کلیدی بازی:

  • رئال مادرید با نتیجه 1-1 در ورزشگاه اتحاد به تساوی رسید، اما با توجه به برتری 3-1 در بازی رفت، راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.
  • کوین دی‌بروین در دقیقه 76 برای سیتی گلزنی کرد.
  • رئال مادرید برای دومین سال متوالی راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

نظر شما