رکس، سگ متخصص مواد منفجره، پس از پنج سال خدمت بازنشسته شد
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

رکس، سگ متخصص مواد منفجره، پس از پنج سال خدمت بازنشسته شد

رکس، یک سگ شش ساله که به عنوان متخصص یافتن مواد منفجره در فرودگاه شهر میلواکی آمریکا فعالیت می‌کرد، بعد از پنج سال خدمت پرفداکار، در 13 اردیبهشت 1402 با برگزاری مراسمی ویژه، به افتخار بازنشستگی نائل شد.
در آخرین روز کاری رکس، مسئول او، خانم رجینا آیزنبرگ، او را برای انجام یک بازررسی نمایشی به سمت یک چمدان هدایت کرد. و در ادامه، کارکنان فرودگاه با پرتاب توپ‌های مختلف، رکس را که به خوبی آموزش دیده بود، غرق در شادی و هیجان کردند. خانم آیزنبرگ در این باره گفت: "رکس بر اساس آموزش‌هایش می‌داند که دیدن توپ تنیس به معنای پایان یافتن شیفت کاری او است."
رکس در طول دوران خدمت خود، با فداکاری و هوشیاری مثال‌زدنی، به حفظ امنیت فرودگاه و مسافران کمک کرد. او با استشمام دقیق خود، بارها موفق به کشف مواد منفجره و مواد خطرناک شده بود و از این طریق، جان انسان‌های بسیاری را نجات داده بود.
حالا رکس پس از سال‌ها کار سخت، دوران بازنشستگی خود را در کنار خانم آیزنبرگ و خانواده او سپری خواهد کرد. او در این دوران می‌تواند از استراحت و آرامش لذت ببرد و از بازی و نوازش غریبه‌ها  لذت ببرد. 
بازنشستگی رکس، فرصتی برای قدردانی از خدمات ارزشمند او و تمامی سگ‌های کار است که با فداکاری و از خودگذشتگی، به حفظ امنیت جامعه کمک می‌کنند. 
آرزوی سلامتی و شادکامی برای رکس در دوران بازنشستگی‌اش!

نظر شما