هلیکس در اسکاتلند
موضوع : جهان گردی | اروپا

هلیکس در اسکاتلند

هلیکس از ایده ای در سال 2003 برای ساخت یک اکوپارک به عنوان بخشی از طرح سبز فالکرک نشأت گرفت که 350 هکتار زمین بین فالکرک و گرنجموث را تغییر داد. امروز، هلیکس 16 جامعه محلی را از طریق شبکه های مسیر گسترده ما که بیش از 27 کیلومتر امتداد دارد، به هم متصل می کند.

در تابستان 2005، Big Lottery صندوق Living Landmarks خود را راه‌اندازی کرد - که برای کمک به جوامع برای بهبود محیط محلی خود تأسیس شد. شرکای My Future's در فالکرک پیشنهادی را به نمایندگی از The Helix ارائه کردند.

شورای فالکرک، تراست جنگل مرکزی اسکاتلند و بریتیش آبراه اسکاتلند (کانال‌های اسکاتلند کنونی)، با حمایت طراحان مفهومی پروژه، طرح جامع دقیقی را برای فضای سبز منحصر به فرد در فضای باز آماده کردند.

اولین پیشنهاد Helix در اوایل سال 2006 به صندوق قرعه کشی بزرگ ارائه شد. در آگوست 2006، Big Lottery به هلیکس کمک هزینه توسعه برای آماده سازی مرحله 2 ارسال اعطا کرد. این امر به هلیکس امکان داد تا برای کمک مالی بین 10 تا 25 میلیون پوند پیشنهاد دهد. هلیکس حداکثر 25 میلیون پوند کمک مالی را از Big Lottery در نوامبر 2007 دریافت کرد - یکی از تنها سه پروژه بریتانیا که برای دریافت پول نقد از برنامه Lottery's Living Landmarks انتخاب شد.

نظر شما