موضوع : دانشنامه | ن

نیو انگلند

نیو انگلند (به انگلیسی: New England) منطقه‌ای در شمال شرقی ایالات متحده آمریکا است که از شش ایالت مین، ورمونت، نیو همپشایر، کنتیکت، رود آیلند و ماساچوست تشکیل شده است. نیو انگلند منطقه ای با تاریخ و فرهنگ غنی است که به خاطر مناظر زیبا، دانشگاه های عالی و غذاهای خوشمزه اش شناخته شده است.

نیو انگلند در قرن 17 توسط مهاجران انگلیسی تأسیس شد و یکی از اولین مناطقی بود که در ایالات متحده آمریکا مستعمره شد. این منطقه شاهد بسیاری از رویدادهای مهم در تاریخ آمریکا بوده است، از جمله انقلاب آمریکا، جنگ داخلی آمریکا و جنبش حقوق مدنی.

نیو انگلند به خاطر مناظر زیبا و متنوعش شناخته شده است. این منطقه موطن کوه های گرین، رودخانه کنکتیکت و اقیانوس اطلس است. نیو انگلند همچنین به خاطر دانشگاه های عالی اش شناخته شده است، از جمله دانشگاه هاروارد، موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه ییل.

نیو انگلند به خاطر غذاهای خوشمزه اش نیز شناخته شده است. این منطقه موطن غذاهای سنتی آمریکایی مانند پای سیب، پنکیک و هوموس است. نیو انگلند همچنین به خاطر آبجو و شراب های عالی اش شناخته شده است.

نیو انگلند منطقه ای زیبا و متنوع است که به بازدیدکنندگان خود چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن ارائه می دهد. اگر به دنبال یک سفر عالی هستید، نیو انگلند مکانی عالی برای بازدید است.

نظر شما