موضوع : دانشنامه | خ

خانه Amityville

خانه Amityville، که به عنوان Amityville Horror House نیز شناخته می شود، یک خانه دو طبقه در 112 Ocean Avenue، Amityville، Long Island، New York است. این خانه در 13 نوامبر 1974 صحنه قتل های خانواده دفئو بود، که در آن رونالد دفئو جونیور، 23 ساله، پدر، مادر، دو خواهر و برادر و سگ خانواده خود را با تفنگ شکاری به قتل رساند. دفئو جونیور با جرم قتل درجه دوم محکوم شد و به 25 سال حبس محکوم شد.

در سال 1975، جورج و کتی لوتز و سه فرزندشان به خانه نقل مکان کردند. لوتزها ادعا کردند که خانه تسخیر شده است و در عرض 28 روز نقل مکان کردند. ادعاهای لوتزها منجر به انتشار کتاب The Amityville Horror در سال 1977 شد که به یک فیلم موفق تبدیل شد.

خانه Amityville بارها و بارها معامله شده است و در حال حاضر توسط خانواده ای که نام خود را فاش نمی کنند، زندگی می کنند. خانه هنوز هم یک جاذبه گردشگری محبوب است و هر ساله هزاران نفر از آن بازدید می کنند.

در مورد اینکه آیا خانه Amityville واقعاً تسخیر شده است یا خیر، هیچ مدرک علمی وجود ندارد. با این حال، ادعاهای لوتزها باعث شده است که خانه به یکی از معروف ترین خانه های تسخیر شده در جهان تبدیل شود.

نظر شما