موضوع : دانشنامه | د

دانشگاه مک مستر

دانشگاه مک مستر (McMaster University) یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در همیلتون، انتاریو، کانادا است. این دانشگاه در سال 1887 توسط ویلیام هنری مک مستر، تاجر و filanthropist کانادایی بنیانگذاری شد. مک مستر یکی از دانشگاه های تحقیقاتی برتر در کانادا است و به روش های آموزشی مبتکرانه خود معروف است.

دانشگاه مک مستر دارای هفت دانشکده است که طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند. این دانشگاه همچنین دارای تعدادی مرکز تحقیقاتی و موزه است.

دانشگاه مک مستر یک دانشگاه بین المللی است و حدود 27000 دانشجو از بیش از 100 کشور جهان در آن تحصیل می کنند. این دانشگاه همچنین دارای یک برنامه بورسیه گسترده است که به دانشجویان بین المللی کمک می کند تا در مک مستر تحصیل کنند.

دانشگاه مک مستر یک دانشگاه معتبر است که به سطح بالای آموزش و پژوهش خود معروف است. این دانشگاه همچنین یک دانشگاه بین المللی است که دانشجویان از سراسر جهان را به خود جذب می کند.

در اینجا برخی از نکات برجسته دانشگاه مک مستر آورده شده است:

* یکی از دانشگاه های تحقیقاتی برتر در کانادا است.
* به روش های آموزشی مبتکرانه خود معروف است.
* دارای هفت دانشکده است که طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند.
* دارای تعدادی مرکز تحقیقاتی و موزه است.
* یک دانشگاه بین المللی است که دانشجویان از بیش از 100 کشور جهان در آن تحصیل می کنند.
* دارای یک برنامه بورسیه گسترده است که به دانشجویان بین المللی کمک می کند تا در مک مستر تحصیل کنند.

دانشگاه مک مستر یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که به دنبال یک دانشگاه با سطح بالای آموزش و پژوهش هستند. این دانشگاه همچنین یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که به دنبال یک دانشگاه بین المللی هستند.

نظر شما