سوهو
موضوع : دانشنامه | س

سوهو

سوهو (به انگلیسی: SoHo) یک محله در منهتن، نیویورک سیتی است. سوهو مخفف South of Houston است، زیرا این منطقه در جنوب خیابان هوستون قرار دارد. سوهو به دلیل ساختمان‌های آجری قرمز رنگش که در اوایل قرن نوزدهم ساخته شده‌اند، شناخته شده است. سوهو در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ به یک مقصد محبوب برای هنرمندان تبدیل شد و اکنون به دلیل گالری‌های هنری، بوتیک‌ها و رستوران‌هایش شناخته می‌شود.

سواها در سال ۱۹۶۰ به عنوان یک مقصد محبوب برای هنرمندان شناخته شد. ساختمان‌های آجری قرمز رنگ سوهو مقرون به صرفه بودند و بسیاری از هنرمندان در آن‌ها استودیو باز کردند. این امر به ایجاد یک جامعه خلاقانه و پویا در سوهو کمک کرد.

در دهه ۱۹۷۰ سوهو به یک مقصد خرید محبوب تبدیل شد. بسیاری از گالری‌های هنری و بوتیک‌ها در این منطقه افتتاح شدند و سوهو به مکانی برای خرید آثار هنری و لباس‌های منحصر به فرد تبدیل شد. در دهه ۱۹۹۰ سوهو به یک مقصد رستوران محبوب تبدیل شد. بسیاری از رستوران‌های باکیفیت در این منطقه افتتاح شدند و سوهو به مکانی برای غذا خوردن در فضایی شیک و صمیمی تبدیل شد.

امروزه سوهو یکی از محبوب‌ترین محلات منهتن است. این منطقه به دلیل ساختمان‌های تاریخی، گالری‌های هنری، بوتیک‌ها و رستوران‌هایش شناخته می‌شود. سوهو مکانی محبوب برای زندگی، کار و بازدید است.

نظر شما