روش های ساده تناسب اندام برای مادران
موضوع : جامعه | زن و خانواده

روش های ساده تناسب اندام برای مادران

اگر برای شما سخت است که در طول زمستان به یک برنامه تناسب اندام پایبند باشید، تنها نیستید! دلایل زیادی وجود دارد که چرا زمستان می تواند مادران پرمشغله را از روال عادی خارج کند. بچه ها برای تعطیلات مدرسه در خانه هستند، یعنی خانه همیشه شلوغ است! دیدارهای خانوادگی برای هماهنگی، تعهدات کاری که باید انجام شود، بیشتر از هر زمان دیگری از سال، معاشرت و رویدادها، همراه با سفرهای آخر هفته و تعطیلات خانوادگی وجود دارد.
 



اینها برای همه عوامل هستند، اما هیچ کدام بیشتر از مادران نیستند. والدین بودن می تواند باعث شود که از روال های مراقبت از خود، از جمله سلامتی و ورزش عقب بیفتید. اگر نسبت به سال گذشته به پایان فصل زمستان کمتر تناسب داشته باشید، کاملاً قابل درک است. با این حال، به گفته مربی تناسب اندام راشل ساسردوتی، آوریل ماه بسیار خوبی برای تعیین اهداف جدید و تنظیم مجدد رژیم غذایی و تناسب اندام است. برخلاف ژانویه، جایی که ممکن است فشاری برای پایبندی به تصمیمات سال نو وجود داشته باشد، شما می توانید بی سر و صدا با سرعت دلخواه خود با هدف تابستان برای ایجاد انگیزه به کار بپردازید.

قدرت ذهن شما

مربی راشل که در یک خانواده عراقی به دنیا آمد و اکنون در بریتانیا زندگی می کند، کسب و کار خود را با نام It's So Simple پس از تحول خود در سال 2019 تأسیس کرد. It's So Simple یک برنامه آنلاین برای ذهن و بدن است. راشل پس از کاهش 30 کیلوگرم و بدنی قوی‌تر، متوجه شد که تنها با ارزش‌ترین تغییری که در طول تغییر شکلش به دست آورده، قدرت ذهنش بوده است. او متوجه شد که ذهن چه نقش مهم و تاثیرگذاری بر بدن ما دارد و بنابراین، اهدافی که می‌خواهیم به آنها برسیم و چه تعداد از برنامه‌های تناسب اندام فقط بر جنبه‌های فیزیکی تناسب اندام تمرکز دارند.

توانمندسازی دیگران

راشل، که دارای مدرک روانشناسی است و یک مربی شخصی واجد شرایط است، تصمیم به طراحی یک برنامه تحول کرد که درس هایی را که آموخته و دانشی را که از سفر تناسب اندام و کاهش وزن خود به دست آورده است، ترکیب می کند. او اکنون به توانمندسازی هزاران مادر و زنان دیگر در سراسر جهان کمک می کند.
 

نکات مفید

راشل برای بازپس گرفتن کنترل، مشتریان خود را که بسیاری از آنها مادران مقیم امارات هستند تشویق می کند که این توصیه را در نظر داشته باشند:

یک زنگ هشدار تنظیم کنید

این زنگ هشدار برای بیدار کردن شما نیست، بلکه به عنوان یادآوری برای فعال شدن و مسدود کردن بخش بعدی روز برای متعهد شدن به ورزش عمل می کند. شما می توانید انتخاب کنید که چه زمانی برای تنظیم زنگ ورزش مناسب است. برخی از مادران ترجیح می‌دهند قبل از بیدار شدن بچه‌ها، صبح زود، فعالیت داشته باشند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند تا زمانی که بچه‌ها در مدرسه هستند یا در حال رفتن به رختخواب هستند، آن را جابجا کنند.

هیدراته بمانید

اول صبح یک بطری 2 لیتری آب پر کنید و در طول روز آن را بنوشید تا هیدراته و هوشیار بمانید. فراموش کردن نوشیدن آب کافی ممکن است آسان باشد، اما نگه داشتن یک بطری در تمام روز با خود، تعهد شما را تجدید می کند.

وعده های غذایی خود را از قبل برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی وعده های غذایی زودتر از موعد، یک راه واقعاً مفید برای حفظ غذای خوب است. برخی از مادران دوست دارند وعده های غذایی خود را در روز یکشنبه، قبل از هفته، برنامه ریزی کنند، در حالی که برخی دیگر این کار را هر روز، صرفاً برای صبحانه، ناهار و شام در آن روز انجام می دهند. هر چه بیشتر به این عادت عادت کنید، کمتر تسلیم وسوسه می شوید، مخصوصاً وقتی گرسنه هستید. علاوه بر این، برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی به شما کمک می‌کند تا در مسیر مصرف غذای خود ادامه دهید.

مهربانی

چه خواب بهتر، سلامتی بهتر یا تناسب اندام بهتر، به اهداف کوتاه مدت خود و همچنین اهداف بلند مدت خود فکر کنید. از انتقاد از کارهایی که انجام نداده اید بپرهیزید و در عوض روی کارهای سالمی که انجام خواهید داد تمرکز کنید! طرز فکر خود را تغییر دهید و همیشه نکات مثبت را اول بگویید. این به شما انگیزه می‌دهد و شما را به جلو نگه می‌دارد، حتی زمانی که دچار لغزش می‌شوید.

خیلی ساده است

مناسب برای زنان در هر سن، اندازه و توانایی، It’s So Simple بر کمک به مادران برای تبدیل شدن به نسخه‌های بهتر و سالم‌تر از درون و بیرون تمرکز دارد. این برنامه با روش منحصر به فرد خود نتایج تغییر دهنده زندگی را ارائه می دهد، این برنامه بر سه پایه ساختار یافته است. تناسب اندام، تغذیه، و مهمتر از همه مسئولیت پذیری. این برنامه با ترکیب تناسب اندام و تغذیه می تواند به مادران کمک کند تا شیوه ای پایدار برای زندگی، غذا خوردن و ورزش ایجاد کنند، که باعث می شود به سبک زندگی سالم پایبند بمانند، تغییرات را اعمال کنند و به شما امکان می دهد نتایج خود را حفظ کنید.

مسئولیت پذیری و پشتیبانی

It’s So Simple با داشتن یک سیستم مسئولیت پذیری منحصر به فرد در قلب خود، با برنامه ای که بر روی بدن و ذهن به صورت مشارکتی کار می کند، مادران را تشویق می کند تا بر انتخاب های خود کنترل مثبت داشته باشند. با ایجاد یک نقشه راه برای اهداف فردی و نحوه دستیابی به آنها، هر مشتری ترکیبی از دستور العمل ها، رژیم های ورزشی، حمایت شخصی و پویایی گروهی را دریافت می کند. این یک راه ساده برای کمک به هر فردی است که مالکیت سفر خود را بپذیرد و طرز فکر خود را تغییر دهد.

یک فضای امن

برنامه It’s So Simple که فضای امنی را برای مادران فراهم می کند تا بتوانند سفر خود را به اشتراک بگذارند و در طول مسیر از یکدیگر حمایت کنند. شما به یک گروه کوچک با یک مربی اختصاص داده می‌شوید که در آن آزاد هستید تا در مورد اهداف، دستور العمل‌ها، پیشرفت و مطلقاً همه چیز در این بین صحبت کنید. این شبکه حمایتی به جای یک انجمن صادقانه، فضایی را برای توسعه و رشد می دهد، در عین حال توانمندسازی و آموزش می دهد و به هر زن دانش می دهد تا تغییر عادت مادام العمر را ایجاد کند.

ایده آل برای هر کسی که به دنبال ایجاد عادات سالم و آگاهانه در مورد ذهن و بدن خود است، این بسیار ساده است که به طور مثبت روش شما را به تناسب اندام، تغذیه و سلامتی تغییر می دهد. این برای مادران پرمشغله که ممکن است از حمایت اضافی و رویکرد اجتماعی بهره مند شوند، عالی است. با تعداد زیادی مربی در دسترس، که همه آنها سفر تحول خود را گذرانده اند، در کنار تمرینات هفتگی و دستور العمل ها در کانال اینستاگرام این برند، این می تواند راهی ساده برای داشتن یک زندگی سالم تر و رضایت بخش تر برای مادران در سراسر امارات باشد.

نظر شما