بازیگر سریال افسانه جومونگ درگذشت
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

بازیگر سریال افسانه جومونگ درگذشت

 سونگ مین هیُنگ، در سن 70 سالگی، در رسانه‌ها منتشر شد. این هنرمند پس از مدتی مبارزه با سرطان کیسه صفرا، جان خود را از دست داد.
بیوگرافی:
سونگ مین هیُنگ در سال 1955 در کره جنوبی متولد شد و فعالیت بازیگری خود را از سن 10 سالگی آغاز کرد. او در طول دوران حرفه‌ای خود در بیش از 50 فیلم و سریال تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت و به خاطر بازی در نقش‌های متنوع و شخصیت‌های پیچیده، به عنوان یکی از بازیگران توانمند کره شناخته می‌شد.

آثار:
از جمله آثار مشهور سونگ مین هیُنگ می‌توان به سریال‌های "افسانه"، "قلعه آسمان"، "لیگ جذاب"، "آقای ملکه" و "جومونگ" اشاره کرد. او در سریال جومونگ که در ایران نیز بسیار محبوب بود، نقش وزیر بولگه، دایی شخصیت تسو را ایفا می‌کرد.
افتخارات:
سونگ مین هیُنگ در طول دوران حرفه‌ای خود، افتخارات متعددی از جمله جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره KBS در سال 1994 را دریافت کرد.
مرگ:
سونگ مین هیُنگ پس از 4 بار پیروزی در برابر سرطان کبد، در نهایت در 15 فروردین 1402 به دلیل ابتلا به سرطان کیسه صفرا درگذشت.
نتیجه:
فقدان سونگ مین هیُنگ، ضایعه‌ای برای جامعه هنری کره محسوب می‌شود. او به عنوان یک بازیگر توانمند و با سابقه، در یاد و خاطره بسیاری از مردم کره و دیگر نقاط جهان باقی خواهد ماند.

نظر شما