رستوران باورنکردنی برادران سوپر ماریو در لس آنجلس
موضوع : جامعه | سرگرمی

رستوران باورنکردنی برادران سوپر ماریو در لس آنجلس

هنگامی که Super Nintendo World ماه آینده در یونیورسال استودیو هالیوود افتتاح می‌شود، بازدیدکنندگان از پارک‌های تفریحی در سرزمینی با مضمون بسیار فراگیر مستقیماً از بازی‌های ویدیویی نمادین Super Mario Brothers پذیرایی می‌کنند. 

مجموعه جاذبه‌های جدید شامل سواری Bowser’s Challenge با الهام از Mario Kart، فروشگاهی به نام 1-Up Factory، و کافه Toadstool کافه Toadstool، رستوران برجسته پادشاهی قارچ است.

کافه Toadstool که با همکاری نینتندو، یونیورسال استودیوز هالیوود و یونیورسال استودیو ژاپن انجام شده است، بسیاری از نشانه‌های طراحی و آشپزی خود را از رستوران خواهر Kinopio's Café گرفته است که در سال 2021 در داخل استودیوی یونیورسال اوزاکا در ژاپن افتتاح شد. 

(Kinopio نام ژاپنی وزغ است.) با ورود به رستوران سریع و غیررسمی قارچ شکل، غذاخوری ها با رندر دیجیتالی از آشپز وزغ که در یک آشپزخانه مجازی آماده می شود، استقبال می شوند.

اتاق ناهارخوری وسیع رستوران روکش‌های گرم و بلوند از چوب مصنوعی را با رنگ‌های پاستیلی ترکیب می‌کند. طرفداران این بازی ویدیویی از نمادهای روشن و سبز روشن که سقف اتاق غذاخوری را تزئین می کنند، قدردانی خواهند کرد. 

صفحه‌های تلویزیونی که شبیه پنجره‌های داخل فضا ساخته شده‌اند، مناظری از پادشاهی قارچ در یک طرف و نگاهی به آشپزخانه سرآشپز وزغ از سوی دیگر ارائه می‌کنند. نقوش قارچ نقطه‌ای سرآشپز در تمام فضای داخلی، از کاغذ دیواری گرفته تا قسمت مرکزی صندلی و حتی لامپ‌های آویز، خودنمایی می‌کند. 

گزینه‌های صندلی شامل غرفه‌های رنگارنگ و میزهای جادار به همراه صندلی‌های به ظاهر بزرگ‌تر از حد معمول برای گنجایش 265 غذاخوری است. یک موسیقی متن هیجان‌انگیز با موسیقی ریمیکس از بازی‌های ویدیویی مختلف Super Mario Brothers به ​​ایجاد فضایی متناسب با لوله‌کش کمک می‌کند.

 

نظر شما