دانشگاه تگزاس در ال پاسو
موضوع : جامعه | سرگرمی

دانشگاه تگزاس در ال پاسو

در حال حاضر، 76 درصد از دانش‌آموزان از نوعی کمک هزینه دریافت می‌کنند که هزینه کلی حضور را به 6089 دلار در سال کاهش می‌دهد.

یک دانشگاه تحقیقاتی چهار ساله، دانشگاه تگزاس در ال پاسو در ال پاسو، تگزاس، نه چندان دور از سوارز، مکزیک واقع شده است. معماری پردیس به طور مشخص بوتانی است. بزرگترین دانشگاه آمریکایی بودن با اکثریت دانشجویان مکزیکی-آمریکایی (70٪) یکی دیگر از ویژگی های متمایز است.
 


این دانشگاه در حال حاضر 71 مدرک کارشناسی، 76 مدرک کارشناسی ارشد و 20 رشته دکترا ارائه می دهد. این یکی از برترین دریافت کنندگان بودجه تحقیقاتی در سیستم دانشگاه تگزاس است. بنیاد ملی علوم، UTEP را به عنوان یکی از تنها شش مؤسسه نمونه برتر در کشور معرفی کرد. علاوه بر این، UTEP به عنوان بهترین دانشگاه برای تحرک اجتماعی در سال 2015 رتبه بندی شده است.
 


رسیدن به اینجا به لطف یکی از کمترین هزینه های هر دانشگاه تحقیقاتی در ایالات متحده و میلیون ها کمک هزینه و بورسیه ساده است. پس از ورود، از بین بیش از 170 گزینه درجه انتخاب کنید، از جمله دوره های مورد علاقه در زیست شناسی، پرستاری، روانشناسی، آموزش، علوم کامپیوتر، مهندسی مکانیک، عدالت کیفری، و امور مالی.
 


مهارت های خود را با شرکت در یک کارآموزی، یک شغل با حقوق در دانشگاه، یک برنامه تحصیلی در خارج از کشور، یا یک پروژه تحقیقاتی در زمینه ای مانند هوافضا، سرطان، چاپ سه بعدی، امنیت سایبری، آموزش دو زبانه یا تجارت بین المللی توسعه دهید.

نظر شما