4 سوالی که باید از خود بپرسید اگر قصد بازگشت به مدرسه را دارید
موضوع : جامعه | سبک زندگی

4 سوالی که باید از خود بپرسید اگر قصد بازگشت به مدرسه را دارید

کارفرمایان دشوار، تغییرات شغلی، اخراج بالقوه. از جنبه تدارکاتی گرفته تا احساسی، کار می تواند پر از موقعیت ها و پویایی های چالش برانگیز باشد.
و اغلب، دانستن اینکه در مواجهه با موانع شغلی به چه کسی باید مراجعه کرد، دشوار است.

به همین دلیل است که Life Kit از براندون جانسون، یک مربی حرفه‌ای حرفه‌ای تایید شده از Embrace Change، خواست تا به سؤال شنوندگان Life Kit در مورد اینکه چه زمانی از حرفه خود عقب نشینی کنند و بر ادامه تحصیل تمرکز کنند، پاسخ دهد. ما فقط از نام کوچک شنونده برای محافظت از معیشت و فرصت های شغلی آنها استفاده می کنیم.

بازگشت به مدرسه
در خط کارم به دیوار برخورد کرده ام. چه زمانی تصمیم می‌گیرم از کار عقب نشینی کنم تا تحصیلات و در نتیجه پتانسیل درآمدم را ارتقا دهم؟ - تالیا
بازگشت به مدرسه
در خط کارم به دیوار برخورد کرده ام. چه زمانی تصمیم می‌گیرم از کار عقب نشینی کنم تا تحصیلات و در نتیجه پتانسیل درآمدم را ارتقا دهم؟ - تالیا

سوال عالی تعیین اینکه چه زمانی آموزش بیشتر لازم است دشوار است زیرا این یک تصمیم شخصی است و عوامل زیادی در آن دخیل هستند.

در اینجا چند سوال برای کمک به تصمیم گیری شما وجود دارد:

آیا منابع لازم برای تحقق این امر را دارم؟
آموزش بیشتر چگونه بر منابع شما (زمان، پول، انرژی و غیره) تأثیر می گذارد؟ آیا این تاثیر برای شما قابل قبول است؟ به عنوان مثال، اگر مجبور به گرفتن وام هستید تا هزینه های خود را پوشش دهید، ممکن است بخواهید میزان بدهی خود را برای دریافت آن مدرک روشن کنید.
چه گزینه هایی بیشتر منطقی هستند؟
ممکن است به جای مدرک دانشگاهی، گواهینامه های حرفه ای، کنفرانس ها یا کمپ های آموزشی برای شما بهتر باشد. صبر کنید تا کمی تحقیق کنید و بدانید چه چیزی برای شما مناسب تر است. با شبکه خود تماس بگیرید تا ببینید آیا می توانید افرادی را که قبلاً در موقعیت هایی هستند که می خواهید در آنها باشید شناسایی کنید. از آنها بپرسید که چه نوع برنامه های آموزشی را توصیه می کنند.

آیا می دانم برای چه به مدرسه برگردم؟
چه نوع برنامه / مدرکی به بهترین وجه منافع شما را تامین می کند؟ همه برنامه های آموزشی این کار را به یک اندازه انجام نمی دهند، و برنامه مناسب برای شما ممکن است بلافاصله مشخص نباشد. شما می خواهید بدانید که کدام برنامه بر اساس موقعیت ها و اهداف خاصی که می خواهید به آن برسید، بر پتانسیل درآمد شما بیشترین تأثیر را خواهد گذاشت.

آیا واقعاً این آموزش است که مرا عقب نگه می دارد و نه چیز دیگری؟
اگر مطمئن هستید که مدرسه است، پس شاید واقعا وقت آن رسیده است که به عقب برگردید. با این حال، مطمئن شوید که می دانید عوامل دیگری مانند فرسودگی شغلی، فرهنگ شرکت یا مدیر شما نیستند. بازگشت به مدرسه کار بزرگی است، بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که راه‌حل مناسبی است. اگر فرهنگ یا ساختار شرکت شما است، بهتر است سازمان جدیدی را جستجو کنید که فرصت های رشد و پشتیبانی بیشتری را برای توسعه شما ارائه می دهد.
اگر با این سؤالات کار می کنید و هنوز احساس می کنید که بازگشت به مدرسه برای شما مناسب است، ممکن است وقت آن رسیده باشد که به برخی از برنامه ها نگاه کنید! باز هم، توصیه می‌کنم سعی کنید یک مربی و/یا ارتباطاتی را پیدا کنید که مسیر مورد نظر شما را طی کرده‌اند. آنها ممکن است بتوانند به شما کمک کنند تا سؤالات خود را بررسی کنید، انتظارات خود را مدیریت کنید و بینشی در مورد آنچه می توانید قبل، در طول و بعد از تحصیل خود داشته باشید به دست آورید. - براندون جانسون

نظر شما