چگونه بازی بیشتری را وارد زندگی خود کنیم
موضوع : جامعه | سبک زندگی

چگونه بازی بیشتری را وارد زندگی خود کنیم

آخرین باری که در زندگی خود برای بازی کردن فضا ایجاد کردید کی بود؟

هنگامی که ویتنی بائه - یک خالق محتوا و بازیگر - کودکی بود که در ایلینوی بزرگ می شد، دقیقاً می دانست که بازی به چه معناست. 'بازی برای ما بیرون رفتن و بالا رفتن از درختان بود. داشت کیک های گلی درست می کرد.' اما با بزرگتر شدن بائه، متوجه شد که افراد اطراف او کمتر و کمتر رفتار بازیگوشانه او را می پذیرند. فشار ناشی از کار او را مجبور کرد که شخصیت خود را کاهش دهد تا اینکه خسته شد و تصمیم گرفت کار خود را رها کند.

این یک داستان رایج است - همانطور که ما بزرگ می‌شویم، تأثیرات بیرونی می‌تواند باعث شود فراموش کنیم که چگونه بازی کنیم. ما ارتباط خود را با خاطرات دوران کودکی خود از تخیل و بازی از دست می دهیم. به ما گفته می شود که جدی عمل کنیم یا زمان را تلف نکنیم.

جف هری مربی بازی می گوید این یک مشکل است. 'خود کودک شما می داند چه چیزی شما را خوشحال می کند. خود کودک شما می داند که چه چیزی باعث رضایت و رضایت شما می شود.' پیروی از الگوی کودک درونتان می تواند شما را به شادی بیشتر سوق دهد - و همچنین می تواند به روش های نادیده دیگری به شما کمک کند، مانند اینکه به شما اجازه می دهد خلاقانه تر فکر کنید.
استوارت براون، محقق بازی و روانپزشک با آموزش، می گوید که بازی یک نیاز ضروری مانند خواب و تغذیه است. او می گوید: «نیاز به بازی در وجود همه ماست. و همه ما زمانی که آن را به اندازه کافی تجربه نکنیم دچار کمبودهایی هستیم. محققان دیگر استدلال می کنند که بازی به شما امکان می دهد مشکل را حل کنید و همکاری اجتماعی را تمرین کنید.

اگر می خواهید بازی بیشتری را وارد زندگی خود کنید، لزوماً نیازی به ایجاد تغییرات قابل توجه در زندگی یا تغییر در کل برنامه خود ندارید. می توانید از کوچک شروع کنید. برای براون، بازی به سادگی مشاهده لحظات کوچک در طبیعت است. هر گونه افزایش بازی در طول روز شما یک برد است – چه یک سرگرمی بازیگوش مانند نقاشی، انجام یک بازی رومیزی یا فقط یک دیدگاه جدید و بازیگوش.

چند نکته که به شما کمک می کند بازی را در زندگی روزمره خود بگنجانید:

سبک بازی یا شخصیت خود را مشخص کنید. می توانید با این سوال شروع کنید - من چگونه در کودکی دوست داشتم بازی کنم؟ و چگونه می توانم آن شکل از بازی را در حال حاضر در زندگی خود بگنجانم؟

شهود خود را دنبال کنید. کارهایی را که برایتان جالب است انجام دهید. و تماشا کنید چه ماجراجویی نشان می دهد.

با منتقد درونی خود درگیر شوید. جف هری می‌گوید منتقد درونی شما همان صدای درونی است که به شما می‌گوید چرا نباید آن کار را انجام دهید و می‌گوید وقتی بازی می‌کنید مضحک به نظر می‌رسید. یک تمرین که می تواند کمک کند: آنچه را که منتقد درونی شما می گوید بنویسید. یا تجسم کنید که به نظر می رسد و به نظر می رسد. و سپس، هنگامی که توهین ها را یادداشت کردید، آنها را خط بزنید و برعکس آن را بنویسید.
 

نظر شما