موضوع : دانشنامه | د

دانشگاه رایس

دانشگاه رایس یک دانشگاه خصوصی تحقیقاتی در هیوستون، تگزاس است. این دانشگاه در سال ۱۹۱۲ توسط ویلیام مارش رایس، یک بازرگان نفت، تأسیس شد و یکی از اعضای دانشگاه‌های لیگا جنوبی است. دانشگاه رایس در میان برترین دانشگاه‌های جهان رتبه‌بندی شده است و به دلیل برنامه‌های تحصیلی برتر، محیط حمایت‌کننده و برنامه‌های ورزشی موفق خود شناخته شده است.

دانشگاه رایس در یک پردیس زیبا در مرکز شهر هیوستون واقع شده است. پردیس دانشگاه دارای کتابخانه‌ها، موزه‌ها، آزمایشگاه‌ها و امکانات ورزشی متعددی است. دانشگاه رایس همچنین دارای یک مرکز پزشکی مجهز است که یکی از بزرگترین مراکز پزشکی تحقیقاتی در جهان است.

دانشگاه رایس دارای یک برنامه تحصیلی متنوع با بیش از ۱۰۰ رشته تحصیلی است. دانشگاه رایس به برنامه‌های کارشناسی ارشد خود در علوم و مهندسی نیز معروف است. دانشگاه رایس همچنین دارای یک برنامه تحصیلات تکمیلی بسیار رقابتی است و به دانشجویان نخبه بورسیه‌های تحصیلی کامل ارائه می‌دهد.

دانشگاه رایس محیطی حمایت‌کننده و متنوع دارد. دانشگاه رایس بیش از ۱۵۰۰۰ دانشجو دارد که از بیش از ۱۰۰ کشور جهان می‌آیند. دانشگاه رایس به داشتن یک جامعه دانشجویی فعال و مشارکت‌جو معروف است.

دانشگاه رایس دارای یک برنامه ورزشی بسیار موفق است. تیم‌های ورزشی دانشگاه رایس، معروف به رایس اورز، در لیگ I NCAA رقابت می‌کنند. تیم‌های اورز در رشته‌های فوتبال، بسکتبال، بیسبال، تنیس و دو و میدانی بسیار موفق بوده‌اند.

دانشگاه رایس یک دانشگاه معتبر و موفق است که به دانشجویان فرصت می‌دهد تا در یک محیط چالش برانگیز و حمایت کننده تحصیل کنند. دانشگاه رایس همچنین یک دانشگاه متنوع و جهانی است که به دانشجویان فرصت می‌دهد تا با افراد از سراسر جهان ملاقات کنند و یاد بگیرند.

نظر شما