حسین غول دستگیر شد
موضوع : نمایه مطبوعات | شرق

حسین غول دستگیر شد

روزنامه شرق، سه شنبه ۲ دی ۱۳۸۲ - ۲۸ شوال ۱۴۲۴ - ۲۳ دسامبر ۲۰۰۳

گروه اجتماعی: شرور معروف منطقه شهدا با تلاش مأموران کلانتری ۱۱۰ تهران دستگیر شد.حسین معروف به حسین غول به جرم اقدام برای آدم ربایی یک دختر جوان و همچنین چندین مورد شرارت در محله شکوفه تحت تعقیب مأموران کلانتری شهدا قرار گرفته بود.

- شکایت یک زن

هفته گذشته زنی طی تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کرد، چند جوان در حالی که چاقو، چوب و قمه در دست داشتند به در خانه او آمده اند و با تهدید از او خواسته اند که دخترش را به آنها بدهد.

بلافاصله پس از تماس این زن اکیپی از مأموران به محل مورد نظر رفتند. مهاجمان که حدود ۱۰ نفر بودند، پس از مشاهده خودروی گشت نیروی انتظامی از محل فرار کردند. مادر دختر جوان، روز بعد از هجوم مهاجمان ناشناس به کلانتری شهدا رفته و با شکایت از خواستگار دخترش به مأموران گفت: «چندی پیش پسر جوانی به نام حسین به خواستگاری دخترم آمد. ما پس از تحقیقات محلی متوجه شدیم که خواستگار دخترم دارای سوابق متعدد شرارت است و حتی یکبار هم به زندان افتاده است. به همین دلیل به او پاسخ رد دادیم.»

این زن ادامه داد: «حسین چند بار دیگر هم به خواستگاری آمد و ما هر بار به او پاسخ رد می دادیم. او وقتی مخالفت ما را دید شروع به تهدید کرد. حسین هر روز به خانه ما زنگ می زد و می گفت اگر دخترمان را به او ندهیم ما را می کشد. تهدیدهای او همچنان ادامه داشت تا اینکه روز گذشته به همراه چند نفر از اراذل و اوباش محله به خانه مان هجوم آوردند و خواستند که دخترم را تحویل آنها بدهم.»

پس از شکایت این زن گروهی از مأموران تجسس به دستور سرهنگ خان محمدی رئیس کلانتری تحقیقات خود را برای دستگیری خواستگار کینه جو آغاز کردند.

مأموران با توجه به اظهارات شاکی پرونده متوجه شدند که حسین یکی از اشرار محله شکوفه است که تا به حال چندین بار توسط مأموران کلانتری دستگیر شده است.

کارآگاهان در تحقیقات موفق شدند همدستان حسین را دستگیر کنند اما خواستگار جوان همچنان فراری بود تا اینکه روز گذشته مأموران کلانتری متوجه حضور متهم فراری مقابل در کلانتری شدند. یکی از کارکنان وظیفه کلانتری برای دستگیری او به سمتش حمله ور شد. اما حسین غول با چاقو مأمور کلانتری را زخمی کرده و موفق به فرار شد.

بلافاصله گروهی از مأموران به تعقیب متهم پرداختند و با شلیک دو تیر هوایی از او خواستند که خود را تسلیم مأموران کند اما او همچنان به فرار خود ادامه داد.

مأموران سپس اقدام به شلیک تیر به سمت متهم کردند که حسین از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از فرار بازماند.

- خانواده حسین غول شکایت کردند

سرهنگ خان محمدی روز گذشته به خبرنگار ما گفت: «متهم پس از زخمی شدن بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که وضعیت عمومی او در حال حاضر رضایت بخش است.»

وی افزود: «حسین معروف به حسین غول دارای سوابق متعدد کیفری است و چندی پیش پس از آزادی از زندان رجایی شهر به فعالیت های خلاف خود ادامه داد تا اینکه دوباره دستگیر شد و توسط مأموران اطلاعات نیروی انتظامی در محله گردانده شد.»

رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا افزود: «خانواده متهم با حضور در دادسرای ناحیه ۱۴ از مأموران کلانتری به خاطر تیراندازی به سمت پسرشان شکایت کرده اند.»

پرونده متهم برای رسیدگی هم اکنون در اختیار قاضی دادسرای ناحیه ۱۴ تهران قرار گرفته است.

همچنین روز گذشته تعدادی از اهالی محله شکوفه با حضور در کلانتری شهدا از مأموران به خاطر دستگیری حسین قدردانی کردند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما