10 وب سایت برتر برای دانلود افکت های صوتی رایگان
موضوع : تکنولوژی | اینترنت

10 وب سایت برتر برای دانلود افکت های صوتی رایگان

این مطلب به معرفی 10 وب سایت برتر برای دانلود افکت های صوتی رایگان می پردازد که شامل موارد زیر هستند:

Freesound
Mixkit
Pixabay
ZapSplat
Epidemic Sound
FreeSFX
SoundBible
YouTube Audio Library
Free Music Archive

نویسنده مطلب معیارهای مختلفی را برای انتخاب این وب سایت ها در نظر گرفته است، از جمله:

کیفیت افکت های صوتی
تنوع افکت های صوتی
شرایط استفاده از افکت های صوتی
رابط کاربری وب سایت

در ادامه به بررسی مختصر هر یک از این وب سایت ها می پردازیم:

Freesound

Freesound یکی از محبوب ترین وب سایت های دانلود افکت های صوتی رایگان است. این وب سایت بیش از 500000 افکت صوتی در دسته بندی های مختلف ارائه می دهد. افکت های صوتی Freesound تحت مجوز Creative Commons منتشر می شوند که به کاربران اجازه می دهد تا از آنها برای استفاده شخصی و تجاری استفاده کنند.

Mixkit

Mixkit یک وب سایت رایگان برای دانلود فیلم، عکس و افکت صوتی است. این وب سایت بیش از 7000 افکت صوتی در دسته بندی های مختلف ارائه می دهد. افکت های صوتی Mixkit تحت مجوز Creative Commons منتشر می شوند که به کاربران اجازه می دهد تا از آنها برای استفاده شخصی و تجاری استفاده کنند.

Pixabay

Pixabay یک وب سایت رایگان برای دانلود تصاویر، ویدئو و افکت صوتی است. این وب سایت بیش از 13000 افکت صوتی در دسته بندی های مختلف ارائه می دهد. افکت های صوتی Pixabay تحت مجوز Creative Commons منتشر می شوند که به کاربران اجازه می دهد تا از آنها برای استفاده شخصی و تجاری استفاده کنند.

ZapSplat

ZapSplat یک وب سایت رایگان برای دانلود افکت های صوتی است. این وب سایت بیش از 55000 افکت صوتی در دسته بندی های مختلف ارائه می دهد. افکت های صوتی ZapSplat تحت مجوز Creative Commons منتشر می شوند که به کاربران اجازه می دهد تا از آنها برای استفاده شخصی و تجاری استفاده کنند.

Epidemic Sound

Epidemic Sound یک وب سایت اشتراک گذاری موسیقی و افکت صوتی است. این وب سایت بیش از 2 میلیون قطعه موسیقی و افکت صوتی ارائه می دهد. Epidemic Sound دارای یک برنامه رایگان است که به کاربران اجازه می دهد تا از 100 افکت صوتی در هر ماه استفاده کنند.

FreeSFX

FreeSFX یک وب سایت رایگان برای دانلود افکت های صوتی است. این وب سایت بیش از 4500 افکت صوتی در دسته بندی های مختلف ارائه می دهد. افکت های صوتی FreeSFX تحت مجوز Creative Commons منتشر می شوند که به کاربران اجازه می دهد تا از آنها برای استفاده شخصی و تجاری استفاده کنند.

SoundBible

SoundBible یک وب سایت رایگان برای دانلود افکت های صوتی است. این وب سایت بیش از 100000 افکت صوتی در دسته بندی های مختلف ارائه می دهد. افکت های صوتی SoundBible تحت مجوز Creative Commons منتشر می شوند که به کاربران اجازه می دهد تا از آنها برای استفاده شخصی و تجاری استفاده کنند.

YouTube Audio Library

YouTube Audio Library یک کتابخانه رایگان از موسیقی و افکت های صوتی است که توسط YouTube ارائه می شود. این کتابخانه بیش از 60000 قطعه موسیقی و افکت صوتی ارائه می دهد. افکت های صوتی YouTube Audio Library تحت مجوز Creative Commons منتشر می شوند که به کاربران اجازه می دهد تا از آنها برای استفاده شخصی و تجاری استفاده کنند.

Free Music Archive

Free Music Archive یک وب سایت رایگان برای دانلود موسیقی و افکت های صوتی است. این وب سایت بیش از 600000 قطعه موسیقی و افکت صوتی ارائه می دهد. افکت های صوتی Free Music Archive تحت مجوز Creative Commons منتشر می شوند که به کاربران اجازه می دهد تا از آنها برای استفاده شخصی و تجاری استفاده کنند.

در مجموع، این مطلب یک راهنمای مفید برای یافتن افکت های صوتی رایگان است. با توجه به معیارهای مختلف، این مطلب 10 وب سایت برتر را برای دانلود افکت های صوتی رایگان معرفی می کند.

نظر شما