قایق حامل یک موش بزرگ پاپیه ماشه در طول مسابقات کارناوال در کانال بزرگ ونیز
موضوع : تصویر | خبری

قایق حامل یک موش بزرگ پاپیه ماشه در طول مسابقات کارناوال در کانال بزرگ ونیز

 عکس: Anadolu/Getty Images
در این تصویر، یک قایق در حال حرکت در کانال بزرگ ونیز دیده می شود. قایق توسط یک گروه از افراد که لباس های سنتی ایتالیایی پوشیده اند، هدایت می شود. در مرکز قایق، یک موش بزرگ پاپیه ماشه قرار دارد. موش پاپیه ماشه سیاه و سفید است و چشمان و دندان های بزرگی دارد. روی بدن موش، عباراتی مانند "پایان دوران موش" و "موش ها باید بروند" نوشته شده است.
این تصویر از مسابقات کارناوال ونیز گرفته شده است. کارناوال ونیز یکی از بزرگترین و معروف ترین کارناوال های جهان است. این کارناوال هر سال در ماه فوریه برگزار می شود و به مدت چند هفته ادامه دارد. در طول کارناوال، مردم ونیز لباس های مبدل می پوشند و در خیابان ها به جشن و سرور می پردازند.
موش پاپیه ماشه در این تصویر نمادی از مشکلاتی است که ونیز با آنها مواجه است. ونیز شهری است که در حال فرونشست است و در معرض خطر غرق شدن قرار دارد. موش ها نیز یکی از مشکلات بزرگ ونیز هستند. موش ها در کانال های ونیز زندگی می کنند و باعث آلودگی و آسیب به اموال می شوند.
این تصویر نشان می دهد که مردم ونیز نگران مشکلاتی هستند که با آنها مواجه هستند. آنها با پوشیدن لباس های مبدل و حمل موش پاپیه ماشه، تلاش می کنند تا توجه مردم جهان را به این مشکلات جلب کنند.

نظر شما