احمد رضایی فرد
موضوع : دانشنامه | ر

احمد رضایی فرد

مرحوم احمد رضایی فرد، متولد سال ۱۳۲۴ در تهران، که به نام رضا شناخته می‌شدند، از جمله افراد با فضیلت و متعهدی بودند که در طول زندگی خود خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه نمودند.

تحصیلات و دوران جوانی

ایشان دانش آموخته دبیرستان حکیم نظامی بودند و همیشه از استادشان آقای باهنر با احترام و قدردانی یاد می‌کردند. دوران جوانی ایشان مصادف با سال‌های پر فراز و نشیب تاریخ ایران بود و ایشان با شور و اشتیاق در جهت کسب علم و دانش و همچنین دنبال کردن آرمان‌های خود تلاش می‌کردند.
 

فعالیت شغلی

مرحوم رضایی فرد در سال ۱۳۴۸ به استخدام بانک ملی درآمدند و در طول 30 سال خدمت خود در سمت‌های مختلفی از جمله حواله جات، سپرده ها، نیروی انسانی و پایا پای چکها با تعهد و تخصص بالا به انجام وظایف خود پرداختند. همکاران و دوستان ایشان از تعهد اخلاقی، صداقت و ایمان قوی ایشان به نیکی یاد می‌کنند.
 

بازنشستگی و وفات

مرحوم رضایی فرد در سال ۱۳۷۸ پس از 30 سال خدمت صادقانه در بانک ملی بازنشسته شدند و به دنبال آن به فعالیت‌های مورد علاقه خود در زمینه‌های مختلف پرداختند.

متاسفانه ایشان در سال ۱۳۸۴ در اثر حمله قلبی دار فانی را وداع گفتند و یاد و خاطره ایشان برای همیشه در اذهان خانواده، دوستان و همکارانشان گرامی خواهد ماند.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

به کوشش دختر ایشان خانم لیلا رضایی فرد

نظر شما