موضوع : نمایه مطبوعات | خبرگزاری

رمان جدیدی از نویسنده "ارباب حلقه ها"منتشر می شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۵

رمان جدیدی از نویسنده "ارباب حلقه ها"منتشر می شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،«کودکان هورین» عنوان این کتاب جدید است که «تالکین» در سال 1918 نگارش آن را آغاز کرده بود و سپس آن را ناتمام رها کرد، اما پسرش «کریستوفر تالکین» کار نگارش این رمان را ادامه داده و حالا کتاب را برای چاپ به انتشارات «هارپر کولینز» سپرده است.


«کریستوفر تالکین» نزدیک به سی سال بر روی این رمان کار کرده است. تالکین داستان این کتاب را پیش از «ارباب حلقه‌ها» نوشته است.  

این کتاب «داستانی حماسی و ماجراجویانه، تراژیک، قهرمان‌پرور و سرشار از رفاقت و همراهی» توصیف شده است.

«کودکان هورین» در هفدهم آوریل به طور همزمان در

«کریستوفر تالکین» قریب به سی سال بر روی این رمان کار کرده است. تالکین داستان این کتاب را پیش از «ارباب حلقه‌ها» نوشته است

انگلستان، کانادا، امریکا، استرالیا و نیوزلند به چاپ خواهد رسید.

 

تریلوژی «ارباب حلقه‌ها» اثر قبلی این نویسنده بیش از 50 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. این کتاب چندی پیش توسط فیلمساز معروف «پیتر جکسون» اقتباس شد و با سرمایه‌گذاری شرکت «نیولاین سینما»، تبدیل به فیلم بسیار موفق و پر فروشی شد. 

«ارباب حلقه‌ها» داستان حلقه‌ای است که قدرت می‌آفریند و تنها راه نابودی‌اش ذوب کردن آن در گدازه‌های «کوه دوم» است. «فرودو بگینز» قهرمانی است که این مهم را بر عهده می‌گیرد. او از مردمان «شایر» است و این حلقه را از «بیلبو بگینز» عموی خود، هدیه گرفته است. 

کتاب در خلق جهانی کامل و آفریدن عناصر حماسی و قهرمان‌پروری،در نوع خود بی‌نظیر است. «هابیت‌ها» کتاب دیگری از «تالکین» است که پیش‌درآمد «ارباب حلقه‌ها» به شمار می‌آید.      

نظر شما