موضوع : نمایه مطبوعات | خبرگزاری

استقبال مردم حومه پاریس از کتاب نامزد سوسیالیست

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۵:۱۲

استقبال مردم حومه پاریس از کتاب نامزد سوسیالیست

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری فرانسه،تعداد بسیار زیادی از هواخواهان حزب سوسیالیست و ساکنین «نوآزی- لوگران» بیش از یک ساعت در انتظار ورود سوگولن مانده بودند تا بتوانند او را از نزدیک ببینند و با او گفت و گو کنند.

 بسیاری از کسانی که تا آن لحظه موفق به خرید کتاب او نشده بودند،کتابی که او در آن با جزئیات کامل از برنامه‌هایش برای ریاست جمهوری و نیز زندگی شخصی‌اش سخن رانده بود،در تکه کاغذی از او امضا گرفتند.

«کلاریس نیبو» پنجاه و دو سال دارد با سه فرزند و یکی از ساکنین « نوآزی- لوگران» است. کتابی امضا شده در دست دارد که می‌گوید:«شاهدی است بر این مدعا که من نیز در این برنامه حضور داشته‌ام.» او حتماً به سگولن رای خواهد داد چرا که معتقد است او «همان کسی است که می‌تواند شکاف‌ها را از میان بردارد.»

سگولن رویال بعد از آنکه قریب به نیم ساعت به صورت مداوم به امضای کتاب‌هایش پرداخت، تحت مراقبت شدید نیروهای امنیتی از مرکز تجاری خارج شد.

«امینا» و «یاسمینا»، دو زن بیست و بیست و سه ساله که در بین جمعیت حضور دارند،از دیدن «سگولن رویال» بسیار خوشحالند،آنها می‌گویند:«ما هم مثل تمام جوان‌های این‌جا به او رای خواهیم داد،دیدن آن که یک زن قدرت را در دست بگیرد، بسیار خوشحال کننده است. او تنها نامزدی است که به «نوآزی-لوگران» آمده، ما قدرش را می‌دانیم.»

سگولن رویال، نامزد حزب سوسیالیت فرانسه، در 22 سپتامبر 1953 در داکارِ سنگال به دنیا آمده است. در 16 نوامبر 2006، حزب سوسیالیت تصمیم گرفت او را به عنوان نماینده‌ خود در انتخابات ریاست جمهوری معرفی نماید. انتخابات فرانسه اواخر ماه آوریل برگزار خواهد شد.              

 

نظر شما