موضوع : نمایه مطبوعات | اطلاعات

روی موج رادیوها

رادیو صدای صهیونیسم ، در برنامه جمعه شب خود ضمن اختصاص دادن قسمت اعظم برنامه فارسی خود به بنی صدر قسمتی از مصاحبه وی با شبکه تلویزیونی ای بی سی را نقل کرد که شنیدن آن خالی از لطف نیست : آقای بنی صدر در مصاحبه با شبکه ای بی سی آمریکا ادعا کرد که پس از آغاز جنگ ایران و عراق دولت ایران از اسرائیل اسلحه خریده است. بنی صدر گفت: من با این کار مخالف بودم و پیشنهاد کردم بجای خرید اسلحه بهتر آن است که با عراق صلح کنیم.

خبرنگار ای بی سی هنگام پخش این مصاحبه ادعا کرد که اسرائیل تعدادی لاستیک هواپیماهای فانتوم به مبلغ ۳۰۰ هزار دلار بایران فروخته و چک آن بحساب نمایندگی نظامی اسرائیل در زوریخ به بانک سپرده شده است . در همان برنامه تلویزیونی مشاور مطبوعاتی نخست وزیر اسرائیل در پاسخ به پرسشی گفت : اسرائیل در مورد اخبار مربوط به صدور اسلحه بخارج از کشور بطور اصولی هیچ واکنشی نشان نمیدهد. سخنگوی سفارت اسرائیل در واشنگتن موضوع فروش اسلحه بایران را در ایامی که دیپلماتهای آمریکائی بعنوان گروگان در تهران بسر می بردند تکذیب کرد . خبرنگار صدای اسرائیل در اروپای غربی گفت : اسرائیل در زوریخ فاقد هیئت نمایندگی نظامی میباشد و موضوع سپردن چک توسط این هیئت به بانک بی اساس می نماید.

بالاخره امریکائیها که برای اثبات رابطه نظامی بین ایران و اسرائیل جهت مخدوش کردن رابطه ایران با دیگر کشورهای ضد صهیونیسم ، سرمایه گزاری کلانی کرده بودند، یک شاهد عادل ! و مقاوم !! گیر آوردند تا با شهادتش آنچه آنها میخواهند به اثبات برساند. خوب چیز عجیبی نیست، امریکا با آن مشخصات و روحیات انسانی 11 باید یک چنین شاهدی داشته باشد چون از قدیم گفته اند به روباه گفتند شاهدت کیست ؟ گفت..... "
 

نظر شما