اطلاعاتی درباره فیلم تک تیرانداز: شبح تیرانداز
موضوع : فرهنگ | سینما و تئاتر

اطلاعاتی درباره فیلم تک تیرانداز: شبح تیرانداز

تک تیرانداز: شبح تیرانداز یک فیلم ویدئویی آمریکایی در ژانر اکشن محصول سال ۲۰۱۶ میلادی به کارگردانی دان مایکل پال است. این فیلم ششمین قسمت از سری فیلم‌های تک‌تیرانداز است.
داستان فیلم درباره دو تک تیرانداز فوق حرفه ای به نام های براندن بکت (با بازی توماس جین) و ریچارد میلر (با بازی لارس میکلسن) است که مامور می شوند از یک خط لوله گاز در مقابل تروریست ها محافظت کنند. تروریست ها به رهبری یک تک تیرانداز مرموز به نام «شبح» قصد دارند خط لوله را منفجر کنند و باعث نابودی یک شهر شوند.
 


بکت و میلر با همکاری یکدیگر تلاش می کنند تا «شبح» را شناسایی و متوقف کنند. آنها در این راه با چالش های زیادی روبرو می شوند، اما در نهایت موفق می شوند «شبح» را شکست دهند و از خط لوله گاز محافظت کنند.
فیلم تک تیرانداز: شبح تیرانداز با بودجه ای حدود ۳ میلیون دلار ساخته شد و در گیشه بیش از ۱۱ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم از نظر نقدی با واکنش های متفاوتی روبرو شد. برخی از منتقدان از فیلم به خاطر اکشن هیجان انگیز و بازی های خوب بازیگران تمجید کردند، اما برخی دیگر از فیلم به خاطر داستان پیش پا افتاده و شخصیت پردازی ضعیف انتقاد کردند.
در مجموع، تک تیرانداز: شبح تیرانداز یک فیلم اکشن سرگرم کننده است که برای طرفداران این ژانر می تواند جذاب باشد. فیلم دارای اکشن هیجان انگیز و بازی های خوب بازیگران است، اما داستان پیش پا افتاده و شخصیت پردازی ضعیف می تواند برای برخی از مخاطبان آزاردهنده باشد.

نظر شما