مریل استریپ: باربی نجاتمان داد
موضوع : فرهنگ | سینما و تئاتر

مریل استریپ: باربی نجاتمان داد

در مراسم جوایز فیلم پالم اسپرینگز ۲۰۲۴، مریل استریپ، بازیگر افسانه‌ای هالیوود، با حمایت از فیلم «باربی» که در تابستان ۲۰۲۴ اکران شد، توجه‌ها را به خود جلب کرد. استریپ گفت که این فیلم «سینما و شغل‌های ما را نجات داد».
استریپ در سخنرانی خود گفت: «من اینجا هستم تا از کری مولیگان تجلیل کنم، اما می‌خواهم کمی هم در مورد فیلم «باربی» صحبت کنم. این فیلم در تابستان گذشته اکران شد و سینما و شغل‌های ما را نجات داد.»
استریپ ادامه داد: «این فیلم بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش کرد و نشان داد که مردم هنوز از رفتن به سینما لذت می‌برند. این فیلم همچنین نشان داد که مردم هنوز از فیلم‌های خانوادگی و سرگرم‌کننده لذت می‌برند.»
استریپ با بیان اینکه «باربی» یک فیلم «مهم» و «تاثیرگذار» است، گفت: «این فیلم به کودکان نشان می‌دهد که هر کسی می‌تواند هر چیزی باشد. این فیلم به دختران نشان می‌دهد که می‌توانند هر شغلی را داشته باشند و هر کاری را انجام دهند.»
فیلم «باربی» به کارگردانی گرتا گرویگ، کارگردان فیلم‌های «لیدی برد» و «جوکر»، ساخته شده است. این فیلم داستان عروسکی به نام باربی را روایت می‌کند که از زندگی خود در دنیای باربی‌ها خسته شده است و تصمیم می‌گیرد که به دنیای واقعی سفر کند.
فیلم «باربی» با بازی مارگو رابی، رایان گاسلینگ، امی آدامز، سیمون بیکر، لوک بریسی و الیزابت ماس تولید شده است. این فیلم در تابستان ۲۰۲۴ اکران شد و با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران روبرو شد.
سخنان مریل استریپ در حمایت از فیلم «باربی» نشان می‌دهد که این فیلم از نظر تجاری و هنری موفقیت‌آمیز بوده است. این فیلم همچنین نشان می‌دهد که مریل استریپ، یکی از بزرگترین بازیگران زن تاریخ سینما، از فیلم‌های خانوادگی و سرگرم‌کننده حمایت می‌کند.

نظر شما